sunnuntai 11. syyskuuta 2016

Nukkelan terveiset.

Olen ollut vähän kiireinen ja en ole saanut aikaan juuri mitään.
Nuken vaatteita olen ommellut ja välillä  on ihan laiska olo ja lukeminen on maistunut sekä pientä neulomista vähän.

Täällä meillä  on alkanut nukkekotikerho, niissä meillä on tosi hyvä opettaja 
jonka avulla osataan tehdä jotain kivaa.
Kuvan sohvan tein ensimmäisessä tapaamisessa,
tyynyt tein kotona. Kuvassa Ada on ihastunut uuteen kalusteeseen.
Aikanaan kun Ada saa kotinsa niin sohva matkaa sinne.

Kellon lasikupu sai uudet posliiniset asukkaat, ihana kirppis löytö.

Oli reissulla pakko ostaa tämä pussukka , siinä ihana 
Eino Leinon runo.

Tv'n äärellä olen neulonut meille villasta huovutetut tossut.
Itselleni käytin kahta erilankaa , kirjava oli jämälankaa.


Ei se varmaan haitannut kun en ole kirjoitellut,
koen etten enään saa ideoita ja olen siksi ollut vaitonainen.
Kyky uusiutumiseen on hukassa ja se on pannut ajattelemaan lopetusta
täällä blogissa. Minulla on tuo Facebook ja siellä ryhmiä joissa olen.
Joku sanoi jotta siellä kaikki nykyisin ovat ja 
siksi moni on luopunut bloggauksesta.
Tämmöisin ajatuksin olen nyt  ja en sulje blogia 
koska sen kautta voin lukea teidän blogeja.

Hauskaa syksyä kaikille.
Toivottelee Sirkkis



16 kommenttia:

  1. Onpa kiva uusi sohva. Tuo nukketalosi on niin upea. En tiedä mihin tuo aika häviää, mutta minullakin tunne ettei mitään uutta synny. Blogin päivitys harvenee koko ajan, eikä ideoita synny.

    VastaaPoista
  2. Nukkesi vaatteet ovat kauniita, upeaa työtä.
    Itsellänikin on blogien päivitykset jääneet....

    VastaaPoista
  3. Sievän sohvan olet näpertänyt ja sukat on varmaan lämpöset :)

    VastaaPoista
  4. Elä sulje blogia eläkä lopeta sitä. Tiedän tuon tunteen, ettei ole enää mitään sanottavaa. Minä olen nauttinut käynneistäni nukkien parissa.

    VastaaPoista
  5. Ihanan sohvan olet tehnyt . Voi näitä nukkeja on niin kiva katsella. Mukavaa syksyn jatkoa:)

    VastaaPoista
  6. Hieno sohva. Kellon kupua olen etsiskellyt kirppareilta mutta melko kalliiksi on hinnoitelleet moiset kapistukset. Minulla tuli täysi pysähdys blogin kanssa kun tuli tunne että kaikki nurkat on kuvattu ja tarinat kerrottu. Ehkä pitäisi kehitellä jokin uudenlainen blogi.

    VastaaPoista
  7. Tyylikäs, kaunis sohva!

    Älähän nyt lopeta blogia, pidä pieni paussi niin sitten ideoita alkaa taas syntyä. Olen itse lopettanut blogin montakin kertaa ja aina jälkeenpäin katunut.

    VastaaPoista
  8. Niin kaunis sohva ja huolella tehty.. nuket ovat myös niin somia. Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle:)

    VastaaPoista
  9. Kaunis sohva ja nukenvaatteesi ovat aina kauniita.
    Joskus vain on sellainen tunne ettei ole mitään annettavaa, mutta kävijänä kuitenkin sanon; Älä lopeta, täällä on niin kiva käydä =))
    Kaunista ja mukavaa syksyn jatkoa

    VastaaPoista
  10. Varmasti on mielenkiintoinen se nukkekotikerho, mukava näperrellä kaikenmoista pientä. Siinähän se aika kuluu mukavasti suunnitellesa uusia kodin sistusideoita.

    VastaaPoista
  11. Minä en ole sitä facebookia ollenkaan oppinut, se on niin sekavan tuntuinen. Vai noin hienon sohvan saa tehtyä niin nopsaan?

    VastaaPoista
  12. Lieve Sirkkis,

    Wat een prachtige popjes zo bij elkaar...
    En wat heb je hier leuke foto's van gemaakt zeg..

    Lieve groetjes,
    MarijkexXX

    VastaaPoista
  13. Ihania juttuja taas. Moni on siirtynyt facebookiin ja näkyy minunkin käyntiluvusissa. Ei se minua haittaa . Mua ei kiinosta facebookin ryhmät yhtään (vaikka joihinkin niistä kuulunkin)...vielä vähemmän ajatus että omat sivuni siirtäisin sinne. Blogeissa on paljon mukavanmpaa vierailla.. ne ovat paljon persoonallisempia.

    VastaaPoista
  14. lisään vielä että sulla on ihana blogi ja haluan kannustaa sua jatkamaan!

    VastaaPoista
  15. Kyllä blogiväsymys vaivaa joskus muakin, mutta sitten taas innostun :-)
    Nukkelassa on aina herttainen tunnelma. Hyvää ja voimaannuttavaa syksyä teille :-)

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Mukavaa kevättä ystävät.

Heippa pitkästä aikaan , en ole saanut mitään erityistä aikaseksi ja tuntui jottei löydy kirjoitettavaa. Nyt tulin toivottamaan Hyvää...