keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Nukkekoti kerhosta.


Heippa vain ja kaunista syksyä.
Olin nyt toisessa nukkekoti kerhoillassa, ensimmäisessä tein
kuvassa olevan puusohvan ja nyt topatun keinutuolin.

Keinutuolinkangas on hyvin ohutta ja kapearaitaista samettia.
Koristenyörin yritin saada tummemmaksi teellä, ei oiken tummunut.
Puuosat ovat ruskealla petsillä petsattu.
Aika hyvin näyttää vanhanajan mummulan keinulta.


Keinun tein Elias-papalle ja tuntui viihtyvän hyvin aviisia lukiessa siinä.
Ada-mummo ihasteli ja sanoi jotta hänkin voisi tykätä 
samanlaisesta keinutuolista, olisi pehmeä istua siinä lepäämässä.


Meidän ihana opettaja antoi lahjaksi meille ihanat mini Marikassit.
Mandylle sopi hyvin ja hänkin tykästyi lahjaansa.

Olen tosi iloinen jotta olen pystynyt tekemään tälläisiä ihanuuksia.
Seuraavalla kerralla teemme jouluun sopivia askarteluja.
Tuomenoksan talossa ollaan varmasti iloisia kun hekin saavat jotain kivaa.


Lopuksi vielä ukko-kullan ruusuja kun taas vaihtui vuosi hänellä.

Olen ollut pikkuisen kiireinen kun kotiamme olemme siivonneet ja 
tavaraa laitettu kirpparille myyntiin.
Ompelukoneen ääressäkin on mennyt aikaa,
isoista kangaspaloista olen tehnyt uusia tyynynpäällisiä.

Kauniista syksystä olen nauttinut  ja terassin kukat
 jo melkein roskissa kaikki.
Syksyn kukkia en hanki vaan terassille tulee valosarjat ja lyhdyt.
Rakastan kynttilöiden ja tuikkujen valoja.

Kiitos käynnistänne ja kannustuksesta jatkamiseen täällä.
Yhteyksiä otti muutama ystävä myös FB-kautta jatkamisen toivossa.
Hyvänä ideana sain jotta kirjoitan vähän harvemmin
siten jaksaa paremmin ja ei tule paniikkia tekemisiini.
Olenhan monesti sanonut, että olen hidas ompelemaan käsin. 
Tulos pitäisi olla mielestäni niin hyvä kuin osaan.
Sen vuoksi purkaan monesti ennenkuin olen tyytyväinen tuotoksiini.

Tavataan täällä taas kun tunnen jotta nyt kirjoitan.
Aurinkoisin terveisin Sirkkis ♥


15 kommenttia:

  1. Oi miten kauniita ja taidolla tehtyjä.. upea keinutuoli ja puusohva:)

    VastaaPoista
  2. Miten hieno keinutuoli. Niin aidon näköinenkin. Miten tuota tavaraa kertyykin niin paljon. Olen myös kantanut kirpparille kassikaupalla. Ihana syksyinen sää on ollut meilläkin ja Karkin kanssa tehty pitkiä kävelylenkkiä tuolla lähimetsässä.

    VastaaPoista
  3. Voi että, olen entisöinyt tyttärelleni miltei samanlaisen topatun keinutuolin! Hienosti pappa istui tuolissa, aluksi näytti kuin oikea ihminen olisi ollut siinä. Kiva, että jatkat, sinulla on erilainen ja ihan omannäköinen blogi!

    VastaaPoista
  4. Keinutuoli on just niinku oikean kokoisetkin :) Mulla on kans kirppismyynti meneillään.

    VastaaPoista
  5. Upea keinutuoli ja sohva kyllä noissa kelpaa istua. Kyllä noita ylimääräisiä tavaroita aina löytyy välillä niistä on haikea luopua. Mukavaa loppuviikkoa:)

    VastaaPoista
  6. Lieve Sirkkis,

    Wat een schattige poppenhuismeubeltjes...
    En die popjes zijn ook al zo lief!
    Ik vind het kleine meisje zo schattig...

    Heel veel liefs,
    MarijkeXXX

    VastaaPoista
  7. Oikein kauniit molemmat - sohva ja nojatuoli!

    VastaaPoista
  8. Kylläpä ovat nättejä nuo uudet huonekalut!

    VastaaPoista
  9. Ihana keinutuoli! Miten ihmeessä tuollaisen pystyy tekemään - ja vielä noin pienen.
    Olet sinä vaan aika taikuri!
    Oikein hyvää syksyä teille molemmille ja pikkuväelle myös :-)

    VastaaPoista
  10. Tuollainen keinutuoli olisi mukava itselläkin, tosin oman kokoiseni. Olen Ada-mummon kanssa siis samoilla linjoilla. Mukavaa syksyn jatkoa.

    VastaaPoista
  11. Onpa ihana nukkekoti ja sen asukkaat sekä sisustukset. Minun tyttären pieni saa huomenna nukkekodin, kun lähdemme kyläreissulle. Siitä ei ainakaan heti vielä tule noin upeaa kuin sulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijakseni ♥ Kiitos kommentista. Minä en ole mikään huippu osaaja vaan harrastus on mukaansa vievä ja iloa tuova.

      Poista
  12. Keinutuolissa on mukava iltoja viettää.
    Täälläkin on kaunista ja ihanan kuivaakin on ollut..

    VastaaPoista
  13. Tyytyväisen näköisinä asukkaat istuskelevat uusilla keinutuolilla ja sohvalla ☺
    Mukavaa alkavaa viikkoa ♥

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...