sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Nukkekodin minejä.


Olen kokeillut sormieni voimia ja kohtuullisesti toimi.
 Ei minun tekemät ole niin hyviä kuin osaavien mineilijöiden.
Tosi pieniä kaikki sormenpään kokoa.
Nukkis saa uusia tavaroita tämmöisessä muodossa.


Voin käyttää erilaisissa kattauksissa vaihteluksi.
Ruusurasiat ovat minilahja laatikoita.

Nyt kun olen monia vuosia jo blogannut täällä ja 
aiemmin Vuodatuksessa .
Olen ollut vuoden päivät jo hyvin väsynyt ja huonossa kunnossa,
Siksi päätin jotta pidän blogista lomaa kesänajan.
Voi olla jotta jos tulee ikävä kirjoitan kesälläkin.

Minulla on erilaisia tekemisiä kokoajaksi.
Nukkeja teen ja neulon jos voimia on ja
teen piirustuksia ja muuta kokeilutaidetta .
Jos ovat kohtuullisen onnistuneita laitan kuvia.

Minulla on kesken lahjaksi tehtäviä juttuja ja
niitäkin on pakko saada valmiiksi.

Käyn lukemassa kaikkien teidän joita seuraan ja 
muitakin sivuja jotka on minusta mukavia luettavia kesällä.
En siis unohda teitä, vaikka joudun nyt lepoon.

Kiitos kaikille käynnistänne ja kommenteista.
Ylhäällä on s-postiosoite jolla voitte ottaa yhteyttä halutessanne.
FB olen myös jonkin verran ja sieltäkin löydyn.

Kiitos ♥ ja voikaa hyvin ♥
Terveisin Sirkkis

13 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja teit. Nuohan on áivan upeasti tehty.

    VastaaPoista
  2. Lieve Sirkkis,

    Wat een schattige kleine verpakkingsdoosjes heb je gemaakt,
    wat knap dat je dit zo kunt maken!

    Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt, ik zal je missen!
    Geniet van de zomer en hopelijk zul je goed uitrusten...

    Heel veel liefs en dikke knuffel,
    MarijkeXXX

    VastaaPoista
  3. Hyvää kesää ja iloisia hetkiä harrastuksien parissa omien voimien mukaan.

    VastaaPoista
  4. Pidä lomaa, kerää voimia ja tervehdy! Minä tykkään sinun blogista kun se on niin persoonallinen. Oma olemuksesi loistaa kirjoituksista ja kuvista. Nauti kesästä ja joka hetkestä!!

    VastaaPoista
  5. Kivoja pikku näperryksiä, en yrittäiskään tehä tuommosia :) Jaksamista ja mukavaa kesää <3

    VastaaPoista
  6. Kauniita minejä olet askarrellut.. oikein ihanaa lomaa ja kesää sinulle Sirkkis <3

    VastaaPoista
  7. Oikein aurinkoisia kesäpäiviä sirkkis♥

    VastaaPoista
  8. Noiden tekeminen se varsinaista näpertämistä onkin. Tosi kivoja.

    VastaaPoista
  9. Noissa pienissä onkin näpertämistä, mutta ovat sitten sitäkin kauniimpia!
    Oikein ihanaa kesää Sinulle Sirkkis!

    VastaaPoista
  10. Sinulla on kyllä näppärät sormet =))

    VastaaPoista
  11. Blogitauko teki ainakin minulle hyvää pari vuotta sitten. Oikein ihanaa kesää Sinulle ja tervetuloa takaisin bloggaamaan sitten kun taas siltä tuntuu.

    VastaaPoista
  12. Sirkkis =)
    Ihania, suloisia !!!

    Jos laitat sun oikean katuosoitteen, laitan sulle korttina tuon, josta tykkäät =)
    Esim FB:n viestinä tai sähköpostina

    VastaaPoista
  13. Kiitos kuluneesta postaus kaudesta ja hyvää kesälomaa!

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...