sunnuntai 13. joulukuuta 2015

Käsityö kielto jatkuu


Minun silmieni ilona on edelleen upea Amaryllis.
Korkeammassa vanassa 6 kukkaa ja matalassa 4.
Tässä taitaa käydä niin jotta jouluksi on ostettava uusi.
Tämä on kerrattukukkainen ja siksi onkuin mekko.

Edelleen olen käsipuoli, ei kestä kuin hetken tehdä ja sitten ei.
Tänään kirjoittelin joulukortteja ja sekin tuntuu nyt kipuna.
Onneksi mikään pakkoa ei ole tehdä mitään joten huilailen
ja olen lukenut ja katsonut tv'n elokuvia.
Kyllä tämä on vaikeeta kestää ja olen kuin levoton kissa,
haluja olisi vaan järki käteen ja seis.


Sain jo ensimmäisiä jouluposteja ja 
nämä keräilykortit sain minun Lapinystävältä.
Hän aina muistaa ihanin korttilähetyksin, kiitos ♥


Minä olen aihekeräilijä, näissä on nukkeja. peilaamista
sekä vaaka, minulla on aiheita enemmänkin tässä vain muutamia.

Joulun rauhaa kohta saamme nauttia ja meille se ei juurikaan tuo 
mitään normaaliin elämään muutoksia.
Olemme kahden jos joku eksyy käymään tai ei.

Tänään on Lusian-päivä ja muistoja on paljon 
päivän tapahtumista. 
Täällä ei vietetä sellaista laisinkaan tai en ole nähnyt.
Helsingissä olimme Tuomiokirkolla ja sitten näimme uuden Lusian ja
 hänen kulkueensa pitkin Aleksia.

Kiitos käynnistänne ja kommenteista.
Älkää hosuko jottei pinna pala.
T. Sirkkis


14 kommenttia:

  1. He he, ei minulla joulun kans pinna pala. Teen juuri sen verran kuin on tarpeen, ja ihmeen vähän on tarpeen. Joulu tulee minulle siitä, kun perhe kokoontuu tänne ja olen tehnyt jouluruuat. Muuta ei tarvikaan, ei komeron eikä kellarin siivouksia. Joululahjoja ostan.

    VastaaPoista
  2. Ihania kortteja!
    Täällä meinaa myös väliin käsi kivustella. Yleensä minulla vaivaa vasenta kättä, kun olen vasenkätinenkin. Nyt tänä syksynä kipu on ollut oikeassa kädessä.
    Rauhaisaa joulun odotusta!

    VastaaPoista
  3. Harmi kun käsi ei anna tehdä oikein mitään. Minullakin punanen ja valkoinen amaryllis ja kukat jo lakastumassa. Uuden kukan taidan hankkia jouluksi, onhan sinne vielä muutama päivä aikaa.
    Rentoa joulunodotusta.

    VastaaPoista
  4. Hyvin vähäsiä on minun joulun laitot :) Huilaile vain, olet sinä ahkeroinutkin :)

    VastaaPoista
  5. Minut pysäytettiin syksyllä, kun kaaduin ja loukkasin polveni. Kaksi kuukautta siinä meni. Nyt on sinun vuorosi levätä ja antaa jonkin uuden latautua sisältä. Joskus vain meidät pysäytetään, kun emme muuten hoksaa. Tällaiseen tulokseen olen tullut ja usein pysäyttäminen on jonkin uuden alku.

    Toivottavasti sinullekin syntyy ja löytyy jotain uutta. En tarkoita, että pitäisi luopua kaikesta vanhasta ja ihanasta, mutta rinnalle voi tulla jotain uutta.

    Oikein hyvää joulun odotusta sinulle.
    Minäkin saan jo viettää joulun nauttien, kun pääjärjestäjäksi on ryhtynyt vanhempi tyttäreni. Menemme sinne ja minä sen kun huokailen ja nautin.

    VastaaPoista
  6. Ihania kortteja kaunis amaryllis. Kiireetöntä joulun odotusta:)

    VastaaPoista
  7. Paranemista kädellesi ♥
    Niin sitä tuppaa rasittaa liikaa noita kipeitä niveliään ☺☺

    VastaaPoista
  8. Lieve Sirkkis,

    Wat een heerlijke Kerstsfeer weet je toch
    te maken in je huis.
    Leuke foto's!

    Liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. Sitä tahtoo tuota remppaa olla. Aina joku paikka vaatii hoitoa. Lepo on aika hyvä, kun malttais pitää.

    VastaaPoista
  10. Aivan upea Amaryllis. Ostin äidilleni myös ja kyllä ovat niin kauniita. Lepoa me nivelvaivaiset tarvitsemme ja tekemisen vimma saa odotella. Hyvä kirja voisi korvata hieman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joululahja kirjoja olen aloittanut lukemaan ja sitä jaksaa sekä ei rasita.

      Poista
  11. Niin kauniita, kaikki!
    Oikein ihanaa joulunaikaa sinulle Sirkkis, toivoo Tuta♥

    VastaaPoista
  12. Täällä joulu otetaan rauhallisesti vastaan...
    Oikein hyvää ja rauhallista joulua Sinulle ja perheellesi !!!

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...