torstai 14. toukokuuta 2015

Sekavaa sorttimenttia


Helatorstai, mikä hela, puukonhela, mikä puukko,
lahtipuukko, mikä lahti, lammaslahti, mikä lammas,
mustalammas, mikä musta.......
Tuon verran lorua löytyi muististani ja en tiedä menikö oikein.
Jatka sinä jos muistat ja mukavaa Helatorstaita .

Minä kasvatan auringonkukkia ja nyt jännään tuleeko kesä,
ovat itäneet hyvin, kohta pitäisi istuttaa ulos.
Auringonkukat tuovat aurinkoa tuonne terassin ruukkuun.


Aijemmin näytin jotta virkkasin kesälaukun itselleni ja
olenkin jo muutamassa tilaisuudessa käyttänyt.
FB'ssä on virkkausvinkki sivut ja siellä oli vinkki,
tuon pussukan virkkaus, aloitettiin vetoketjun reunoista,
ja jatkoin mieluisan kokoiseksi ja lopuksi pohja virkattiin kiinni.
Tosi oivallinen ohje ja voi valita koon vetojetjun mukaan,
ihanasti jääden pois vaikea ketjun ompelutyö.


Yhdellä blogisivulla on tuunattu T-paitoja.
Minä olin jokinaika sitten netistä ostanut tälläisen
tuunatun T-paidan, ' taiteilija puseroksi',
Minä olen sellainen sottaleena joten essuja tarvitsen
nyt olet siisti tuossa paidassa.
Vähän tuo väri hirvitti vaan onhan pirteä.


Olen äheltänyt noiden pienien nukkien kokoomisen kanssa.
Valmiiksi tuli,kuvassa kaikilla on aamujumppa,
liimojen kuivaus asennossa.
Aloitan vaatteiden ompelun ja keijusiipien teon.
Muistathan jotta kuvaa napsauttaen näet sen isona.

Kiitos käynnistänne ja kiitos kommenteista.
Toivotan mukavia kevätpäiviä kaikille.
T. Sirkkis

11 kommenttia:

  1. Hieno taiteilijapaita, kyllä nyt kelpaa maalailla :)

    VastaaPoista
  2. ♥kaikkea hienoa, erityisesti laukut!

    VastaaPoista
  3. Kauniita ovat nuo virkatut laukut ja tuo tuunattu pusero on kerrassaan upea:)

    VastaaPoista
  4. Mikä musta, pikimusta, mikä piki, suutaripiki, mikä suutari, kenkäsuutari, mikä kenkä.. :)
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Laukut ovat oikein tyylikkäitä ja paituli myös kiva. Nuket ovat mielenkiintoisessa vaiheessa.

    VastaaPoista
  6. Tyttöjen jumppahetki siitä on hyvä aloittaa uusipäivä :)

    VastaaPoista
  7. Kivasti tuunattu t-paita tämä ja laitoinkin idean korvan taa. Pikkuiset nuket on tosi kivoja tehdä, mutta niin työläitä. Nättejä niistä tulee.

    VastaaPoista
  8. Nätit laukut ja kätevää aloittaa virkkaus vetoketjun reunasta ☺
    Mukavaa viikonloppua Sinulle ♥

    VastaaPoista
  9. Kauniita virkattuja laukkuja. Ihana tuunattu paita. Hyvin on auringonkukat lähteneet kasvamaan. Minä yritän esikasvattaa samettiruusuja..Katsotaan onnistunko...

    VastaaPoista
  10. Joo, voisi kokeilla tuollaista vetoketjusta aloitettua pussia. Vaikuttaa kätevältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en enään tee muullatavalla oli niin helppo ja jäise vetoketjun sovittelu poin. Minulla on jo eripituisia vetoketjuja uusiin pussukkoihin ostettuna.

      Poista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...