perjantai 15. elokuuta 2014

Ihana vierailija


Mukava päivä oli eilen kun FB-kaverini Maija
tuli kylään, ihanien pakettien kera.
Olin varannut tuon vihreän neulemekon häneltä Tarulle .
Minun kädet kun huonosti tottelee noiden pienien neuleiden tekoon.
Maija taas on mestari niiden teossa ja
jonkin verran on nukkekotikirppiksellä myynnissäkin niitä.

Hän toi mekon joten oli syy tulla kahville ja piirakalle luokseni.
Lahjaksi sain suloisen kukka-asetelman ja käpykakun laatikossa.
Todella ihanat lahjat, mekkoa on suloinen, en vielä pukenut nukelle,
mutta kyllä näette sen myöhemmin puettuna.

Todella mukava tavata kavereita sieltä koneen toiselta puolelta.
Nyt kun olen vain kotona koska liikkuminen on hankalaa.
Mieli tuli iloiseksi ja mukavaa vaihtelua tähän elooni.

Maija oli aiemmin kysellyt noita nukkis lautasia joita olen maalannut,
nyt samalla sai niitäkin mukaansa.
Kun vieras lähti ja aloin laittaa tavaroita kaappiin,
ukko-kulta totesi jotta nyt diettipöytä kuva olisi mukava.
Olen idättänyt herneitä salaatin joukkoon ja siitä hän keksi asian.
Pöytä katettu ja lautaseen mahtuu vain yksi herne.
Siitä näkee tuon miniastioiden koon hyvin,
eikun hyvää ruokahalua .

Viime viikonlopusta asti olen ollut taas huonommassa kunnossa.
Joten kolme päivää sängyssä ja ukko-kullan hoidon varassa.
Jalat eivät yhtään kannattaneet minua, mutta lääkkeillä taas turrutettu kipua.

Kiitos muistamisista, kommenteista kaikille käviöille.
T. Sirkkis

13 kommenttia:

  1. Voi näitä sinunkin ihanuuksia! :) En lakkaa ihmettelemästä, miten te nukkekotiharrastajat saatte näitä pieniä juttuja aikaan. No hiukan jotain tiedän nyt, kun eilen illalla laavasin läpi kirjauutuuden Väinölän vuosi, joka sattui kirjastossa kohdalle ja lähti mukaani. Kumisaappaita ja sandalettejakin noille pienille nukeille, minulle käsittämätöntä!!! :)

    VastaaPoista
  2. Minä olen huono noihin pieniin neulomisiin, mutta käsityöihmiset joilla on suht terveet sormet osaavat. Minä olen ostanut esin sukkia koko 1 cm ja ovat aidot ja kauniit.

    VastaaPoista
  3. Kaikki on mahdollista kun haluaa saada tavoitteensa. Upeasti virkattu neulemekko ja hauska asetelma!

    VastaaPoista
  4. Todella suloisia nämä pikkutavarat;)

    VastaaPoista
  5. Herne on kuin omena pikku lautasella :) Toivottelen parempia päiviä ja yhtä kivoja vieraita!

    VastaaPoista
  6. Ihania pikkujuttuja Tuomenoksan taloon.
    Voi miten ikävää, että olet noin huonossa kunnossa :(
    Pikaista paranemista. Hyvä kun sinulla on mies joka sinusta huolehtii ♥

    VastaaPoista
  7. ♥onpa mukavaa kun sait mieluisan vieraan! Kaikkea hyvää Sinulle!

    VastaaPoista
  8. Kivoja minijuttuja.
    Toivon pikaista paranemista Sinulle ♪♪♪♥

    VastaaPoista
  9. Voi että kun kurjaa tuo huonovointisi. Toivottavasti nyt jo parempi.

    VastaaPoista
  10. Nuo minijutut on kivoja ja nyt herneen kera niiden koosta saa todellisen kuvan.

    Toivottavasti vointisi on jo parempi!

    VastaaPoista
  11. Ihania minijuttuja!
    Parempia Päiviä Sinulle!

    VastaaPoista
  12. Kivoja miniatyyrijuttuja. Tuntuu, että vaatii kärsivällisyyttä.

    Toivon parempaa liikkumista. Voisiko joku luontaistuote auttaa: Itse käytän polveni takia.

    VastaaPoista
  13. Heippa Leena, Olen kovalla läkityksellä ja nyt odotan fysiatrille pääsyä ja lääkäri kokous päättää miten jatkossa toimitaan. Eivät leikkaa vielä vain 25% vamma ja pitää olla 35% sitten pohditaan leikkausta. Halvausriski on liian suuri.

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...