perjantai 4. huhtikuuta 2014

Tuunaamista.


Heippa taas lukijat ja kiitos kommenteista,
joista olen hyvin iloinen.
Olen taas ollut viikon ajan huonokuntoinen ja siksi en ole kirjoitellut.
Onneksi nyt on vähän parempaa vaikka väsymys on rankkaa vieläkin.

Meille lähelle tuonne Tuuriin avattiin Pentikin ihana myymälä.
Minä olen aina pitänyt Pentikin tuotteista jo 70-luvun puolestä välistä 
olen käynyt jopa Posiolla asti  ostoksilla.

Nyt ostin tuohon maalaamani lampunjalkaan uuden kuupan.
Silkkiä olevan kuupan jonka tuunasin, ylä ja ala reunoihin
laitoin siniset silkkinaukat ja nuppineulan pään kokoiset helminauhan.
Mielestäni sain uuden ilmeen lamppuuni.
Minä kun tykkään vähän vanhasta romanttisuudesta.
Kauppa reissulla ostin hennon keltaiset tulppaanit iloksi viikonlopulle.

Lampun jalan olen maalannut kauan sitten .
Siinä on oma sekoittamani sininen pohja , humalaköynnöksen pohja on 
 matta kultaa ja viidenteen polttoon maalasin kullan päälle lehtien muodon.
Edessä olevan pupun maalasin nyt , siinä on Hiirenvirnan kukkia.

Toivon sitä ,että sää lämpiäisi jotta tarkenisin ulkoilla.
Toivotan kaille mukavaa viikonloppua ja pysykää terveinä.
Terkuin Sirkkis ♥

10 kommenttia:

  1. Lamppu on tosi kaunis, olet taitava ja taiteellinen maalari. Lämpimämpää kevättä minäkin jo odottelen, että pääsisi aukomaan mehiläispesät ja näkisi onko ruuan puutetta.

    VastaaPoista
  2. Kaunis on lamppusi, teillä taitaa olla perin romanttinen koti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen sellainen harakka, mutta yritän olla kohtuullinen romantikko .♥

      Poista
  3. ♥minä ajattelin kirjoittaa samoin kuin edellinen kommentoija: olet kyllä taitava!♥pikaista paranemista!♥

    VastaaPoista
  4. Kaunis lampunjalka sai arvoisensa varjostimen .
    Hyvää viikonloppua ♥

    VastaaPoista
  5. Ehdin jo mielessäni kaipailla eilen, kun siivoilin pihavarastossa.
    Upea lampunjalka ja sininauhalla koristeltu varjostin on kuin kruunu. Hiidenvirna on yksi lempikukistani, herkän kaunis...
    Kylmä ja riepottava tuuli häiritsee, mjutta mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kylmä viima pitää minut sisällä ja voimat ovat kadonneet. Minä odottelen lämpöisiä ilmoja. mukavaa viikonloppua Heleena ♥

      Poista
  6. Hyvä kun voit jo paremmin.
    Meilläkin on Pentik tuossa lähellä. Niistä astioista en kovin tykkää, kun ne on niin paksuja, mutta muut jutut on ihania ♥

    VastaaPoista
  7. Kaunis lamppu sekä uutukainen varjostin joka tuunauksessa on muuttunut edukseen vieläkin tyylikkäämmäksi. Itsekin tykkään Pentikin jutuista.

    Toivottavasti olosi helpottuu pian!

    VastaaPoista
  8. Kauniisti tuunattu!
    Pääsiäinen hiipii lähemmäksi :)

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...