perjantai 28. maaliskuuta 2014

Posliinia ja tuoleja.


Kyllä minä olen ahertanut nukkeja ja nukkekotia,
vielä en voinut kuvata kun lopputulos ei tyydytä, ensikerralla sitten.

Olen vielä maalannut viimeisiä posliinitöitäni ja tämä madame tuli valmiiksi.
Se on kiiltokuvasta vapaasti maalaamani ja värimaailman tein hyvin vihreäksi.
Kehyksen maalasin platinalla ja oli mielestäni hyvä ratkaisu.
Tämä menee lahjaksi ihanalle sukulaiselleni ja toivon sen olevan mieluinen.



Aina tulee kyselyjä minun vanhoista töistäni, jotka ovat tallessa minulla.
Koska Vuodatuksen kaatuminen hävitti minun kaikki kuvat ja kirjoitukset.

Kädet ylös Budha on Thaimaalainen juomamalja napa on pillinaukko.
Sen sisus on ruusunlehtiä ja ruusuöljyä täynnä huoneilman raikaste nykyisin.
Kaappi on kiinalainen ja Budhan maalasin ukko-kullalle kun hän kauan sitten
opiskeli ja valmistui shiatsu-hoitajaksi, harrastuksen ilosta.
Kiinalainen palatsi-poika on maalattu hiukkasen myöhemmin.

Minulla on edelleenkin nuo kiina-aiheiset mieluisia esineissä.
Onhan meillä täydellinen kiinalainen ruoka-astiasto arkikäytössä.
Sen etu on hyvä vahvalaatuinen käyttöposliini ja
ihme on sen astianpesukoneen kestävyys, meillä tosin käsintiskausta.



Ohimennen kirjastossa huomasin ,että koulaisten keväinen näyttely oli esillä.
Nämä oli ihania varsinki tuo kitara versio ja alla olivat kieletkin viritetty.

Tänään ihanan keväisen päivän terkuin kiitän kaikkia,
kommenteista ja vierailuista täällä.
t. Sirkkis

16 kommenttia:

  1. ♥mahtavan ihana Madame! Mukavaa viikonloppua, Sirkkis!♥

    VastaaPoista
  2. Voi että tuo madame on hieno! Olen niin monesti sanonutkin jo, mutta tuo taitosi on kyllä aivan uskomaton.

    VastaaPoista
  3. Kaunis maalaus ja kivan näköisiä tuoleja☺

    VastaaPoista
  4. Tosi kaunis madame ja kauniit väritkin!

    VastaaPoista
  5. Joo, vuodatus hävitti paljon tavaraa. Minulla oli pikkuisen Majalan mökin remontointi täydellisenä siellä!

    VastaaPoista
  6. ihana maalaus, kauniit värit.Kehys ihana

    VastaaPoista
  7. Ihana taulu! Välillä etsin blogistasi löytyisikö sitä ammetta minkä ostin kirpparilta ja lähetin sinulle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ja kiitos käynnistä. Kyllä amme on tallessa ja siellä istuskelee nukkeja. Ei vain ole muistunut jotten ole siitä kertonut täällä. Sopivaa juttua kun en ole keksinyt. Laitan kuvia kun tuo nukkekodin remppa valmistuu.

      Poista
  8. Aivan upea Madame! Platinakehys on mainio!
    Kauniita esineitä ja kaappi maalauksineen on erikoisen kaunis. Vähän samaa on noissa tuoleissa, joita on koristeltu maalaamalla, hauskoja...

    VastaaPoista
  9. Ihastuttavan kauniin korun olet tehnyt ja tuo alemman postauksen hartianlämmitin on aivan ihana:)

    VastaaPoista
  10. Voi kun kauniita esineitä. Ja nuo tuolit sama malli ja niin erilainen lopputulos.

    VastaaPoista
  11. Onpa hieno koru. Tuolit on myös kivoja. Kiva idea tehdä omanlaisensa tuoli

    VastaaPoista
  12. Aivan ihana tuo Madamme. Saaja ihastuu siihen varmasti .
    Kivoja jakkaroita ja niin erilaiset toteutukset. Kyllä nuoret osaa =))

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...