sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Posliini taulu


Heippa ystävät ja sain väliaikaisesti ukko-kullan koneen käyttöön
ja hän sai minulle sinne kuvankin.
Tämän olen posliinille maalannut nyt kevään aikana.
Moni tunnistaa tytön eräästä vanhasta taulusta.
Olen hyvin vaapaamuotoisesti käyttänyt kuvaa mallinani,
ulkonäöltään on minun maalaamieni nukkien näköinen tyttönen.
Alkuperäisen kuvan taulusta löysin vanhasta avotakka lehdestä.
Maalasin siihen vapaalla kädellä yhden meidän yorkki koirista.
Samoin lamppu on omaluomukseni, ei kovin kummoonen.

Pientä puuhastelua olen kokoajan tehnyt mm. nukeille vaatteita ja
neulonut räpikkäitä ja nyt ihanaa pontson tapaista huivia.
Posliineja olen maalannut myös kun vielä olen kerinnyt saamaan polttoon .

Kuntokuuri on positiivisesti edennyt ja liikkumista olen saanut lisättyä.
Stepperiä poljen n. neljästi päivässä ja punteja en ihan päivittäin 
ole käyttänyt, mutta vähän kumminkin.
Uimisen olen testannut se ei käy mutta jumppaa olen yrittänyt vedessä.
Sekin menee nyt oman tuntuman mukaan, ilman kipua.

Näin minä kuntoudun ja nautin kun jalat jotenki toimii.
Ystävättäreni ansiosta hän on minua kannustanut monessa asiassa.
Olen oppinut positiivisemmin suhtautumaan olooni,
sille kun ei toistaisesti mitään vielä tehdä.
Hermotus vielä toimii jaloissa kohtuudella ja kipulääkitys auttaa.

Mukavaa keväistä päivää kaikille.
Kiitos kaikista kommenteista ja käynnistä täällä sivullani.
Olen käynyt blogeissanne vierailemassa ja viestejä laittanut.
Terkuin Sirkkis

14 kommenttia:

  1. Tosi ihana taulu! Ja tuo Yorkki. Kiva kuulla että kuntoutus auttaa ja antaa helpotusta. Liikuntaa pitäisi ja pitäisi ja pitäisi. Tuntuu että siitä on tullut joka taudin lääke nykyään.

    VastaaPoista
  2. Hyvä, että jaksat olla positiivisella mielellä kivuistasi ja vaivoistasi huolimatta, taiteesi auttaa myös. Kyllä se siitä, päivä kerrallaan. Olet maalannut kauniita esineitä ja tehnyt nukkeja + vaatteita. Toivon aurinkoisia päiviä sinulle, iloista mieltä ja kevään odotusta!

    VastaaPoista
  3. Voi miten sievä tyttötaulu! Hyvä kun kuntokuuri tepsii, täälläkin menossa :)

    VastaaPoista
  4. Kaunis on taas taulusi (arvasin, et on yorkki)! Kiva myös, että olet vähän kuntoutunut<3

    VastaaPoista
  5. Kauniin herkkä ja tunnelmallinen maalaus.
    Mukavaa pyhäpäivän jatkoa☺

    VastaaPoista
  6. Voi miten kaunis, tykkään kovasti. Niin herkkä <3

    VastaaPoista
  7. Nyt toivon todella sinulle paranemista. Olen läheltä seurannut sisareni kuntoutumista ja huomaan vasta nyt, miten tärkeää terveys on. Tuokoon kevät sinulle mukanaan terveyttä!

    VastaaPoista
  8. kaunis maalaus.Mukavaa alkavaa viikkoa:)

    VastaaPoista
  9. Voi että on kaunis taulu ja ihana tunnelma siinä! Mukavia aurinkoisia kevätpäiviä sinulle myös! <3

    VastaaPoista
  10. Todella ihastuttava maalaus....huikean kaunis <3 <3

    VastaaPoista
  11. Very beautiful!!!

    Kisses, Juliëtte

    VastaaPoista
  12. Todella kaunis, herkkä maalaus. <3

    VastaaPoista
  13. Voi apua miten upea :O
    Olet kyllä taitava ♥

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...