torstai 9. tammikuuta 2014

Välillä kirpparikierros


Heippa, minä laiskimus en ole muuta tehnyt kuin lueskellut ja 
välillä virkannut 'räpikkäitä', tv'n tuijotuksen lomassa.
Pitkästäaikaan olen katsellut elokuvia, sellaisia minulle sopivia.
Minä en voi katsella kun tapellaan, tapetaan ja henkistäjulmuutta näytetään.
Uskallan tunnustaa, että ne ahdistaa minua ja tulee uniinkin asti.
Olen huono uninen ja sellainen pätkänukkuja ja pahan katsominen ei käy .

Kaikkia klassisen musiikin ja elokuvan ohjelmat ovat minulle mieluisimpia.
Niissä kun ei tarvitse katsella täyskahjoja tapahtumia.

Tänään oli kirpparikierros lähikohteissa ja pientä löysinkin.
Alkuvuosi ei ole kovin antoisa kirppiksillä, nyt onnistui vähän.
Joku taitavasorminen oli punonut kahvipusseista  pienet korit.
Tarvitsen pikkulaukun jossa on pakolliset tavarat mukana 
esin kävelylenkillä ja tuo on Palmrothin laukku.
Huovutettu pupu on söpö.
Olen jo kauan haeskellut Barbie-nukkea nyt löysin
 ihan siistin puhdas ja ehjäkin on ja edullinen.
Kuvaan pääsi minun tv'n edessä kutomia ja virkattuja asioita.
Kaulalle tuubeja ja räpikkäät käsilleni.


Ostin kotin tullessa piristystä harmauteen ja on siinä väriä.
Kiitos kaikille viesteistä ja käynnistä täällä.
Toivotan mukavaa aikaa kun nyt alkoi,
härkäviikot ja reikäleivät.
Iloista mieltä tekuin sirkkis

11 kommenttia:

  1. Ihania löytöjä teit kirpparilta.. mukavaa kuluvaa viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
  2. Minäkään en enää katso mitään ahdistavia ohjelmia. Mutta jostakin syystä tykkään Bonesista, siinä on ne julmuudet jo tehty ja ihmisten suhteet ovat pääasia. Saan aina joululahjaksi uuden Bonesin! Nyt kausi 8.

    VastaaPoista
  3. Mukavia kirppislöytöjä ja kaunis ruusukimppu.
    En minäkään tykkää elokuvista, joissa tapellaan. Pitäisi olla yksi kanava josta tulisi vain romanttisia elokuvia.
    Tänään haravoin pihaa. Jokohan saadaan lunta viikonlopuksi♥

    VastaaPoista
  4. ♥hauskoja löytöjä ja kukat piristävät aina!

    VastaaPoista
  5. Mukavia löytöjä!
    Itse olen hyvin kranttu elokuvien katsoja kuin myös yleensä televionkin.
    Vanhat kotimaiset elokuvat viehättää ja niissä etenkin se kun näkee senaikaisia asioita, pirtit, pihapiirit ym.
    Väkivaltaa en katso lainkaan . Ei ole minun juttuni.

    VastaaPoista
  6. Mukavia kirppis löytöja,niin kaunis kukkakimmppu:)

    VastaaPoista
  7. Ihani löytöjä ja suloinen Barbi. Kivoja neulomuksia!

    VastaaPoista
  8. Kivoja löytöjä. Meillä on Petran Barbeja, pitäisiköhän alkaa niitä tuunailla.
    Minulla on sama en voi katsoa pahoja ohjelmia. Välistä jopa uutiset ahdistaa, sotaa ja kaikkea pahaa :(

    VastaaPoista
  9. Laiskana oloakin tarvitaan koska se on ressitön olotila ja siinä syntyy luovat ajatukset näin itse elän luppa aikoina.
    Ostoksesi olivat hauskat, Barbi on minullakin,ostos lasten kirpparilta, heitä tukien.
    Väkivalta filmit ovat entisestään raaistuneet ei niitä voi katsoa.
    Mukavaa viikonvaihdetta maailmaasi !

    VastaaPoista
  10. Mukavia kirppislöytöjä, huovutettu pupu on todella söpö.

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...