perjantai 7. kesäkuuta 2013

Verhoilua.


Löysin joskus keväällä netistä nojatuolinkaavat.
Sain suurennettua ne keskikokoisen nuken kokoiseksi.
Yhdeltä oppilaaltani sain kaunista vanhaa huonekalusilkkiä.
Nyt kun olen ollut hiukkasen puolitehoinen, 
ukko-kullan avustamana tein tuolin.

Olenhan minä verhoillut normaalia huonekaluja, 
tämä oli pikkuisen vaikeampi kokonsa puolesta.
Ihan tyytyväinen olen itse, joten voin kokeilla joskus uudestaan.

Nyt on vain keksittävä kuka siihen istuu , vai jääkö koristeeksi.
On minulla jonkin verran noita nukkekokoisia esineitä. 
Täytyy tehdä joskus pieni huone ja kertoa tarinaa nukkelan taloista.

Nukkelassa on elelty aika hiljaisesti johtuu siitä 
kun minä olen tehnyt noita nukkekodin asioita valmiiksi.
Pliseerauskonetta olen kehitellyt, että saisin nukkien mekkoja vekitettyä. 
Nyt on yksi versio kokeilun alla, jos onnistuu niin näytän tuloksia.

Kaunista kesää ja ukko taivaankantta kovasti kolistaa.
Vettä on satanut runsaanpuoleisesti, joten maajussit on tyytyväisiä.
Tervetuloa uusi lukija ja kiitos kommenteista.


13 kommenttia:

  1. Tosi hauska! Olen minäkin verhoillut oikeita tuoleja ja arvaanpa, että järjestys oli nytkin sama. Voisin istua tuohon itsekin, jos olisin sen kokoinen!

    VastaaPoista
  2. Kaunis on tuoli, kyllä siinä kelpaa istuksia nuken jonka nyt siihen kelpuutat =)

    VastaaPoista
  3. Voi kun upea tuoli. Sinä se sitten osaat, tuon verhoilunkin.
    Mukavaa viikonloppua ♥

    VastaaPoista
  4. Upea nojatuoli, juhlavan kaunis kangas ja tereet! Prinsessatyyliä!

    VastaaPoista
  5. Nojatuoli on upea, taitava olet:) Maajussit sensijaa eivät ehkä juuri nyt kaipaa sadetta, kun rehunteko on kuumimmillaan, ainakin täällä meillä. Mutta se asia riippuukin kasvusta, että missäpäin Suomea ollaan. Muuten kyllä kasvit tykkäsivät meilläkin, kun saivat vettä niskaan. Mansikkamaakin kukkii hyvin, mutta oli ihan rutikuiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennen näitä päivittäisiä ukkosia ei ole koko kevään aikan kunnolla satanut. Nyt varmaan olisi jo vettä tarpeeksi. Vaikka joku sanoi ettei ole maa kosteana kuin n. parikymmenta senttiä.

      Poista
  6. Kaunis nojatuoli. Tosi nätti on. Kysyit nostalgiakuvista. Ostin ohuelle huovalle painettuja kuvia ison arkin. Ne leikataan ja ommellaan kiinni työhön. Kestävät kevyttä 40 asteen pesua. On sellaisiakin mitkä liimataan liimaharsolla ja sitten lakataan decoupage-kangaslakalla. Helppoja ja kivoja töitä voi näillä tehdä. Kokeile!

    VastaaPoista
  7. Hay Sirkis,

    Wat een schattige kleine
    meubeltjes heb je gemaakt.
    Dat lampje is zo schattig!

    Liefs,
    Marijke

    VastaaPoista
  8. Kaunista olet taas tehnyt. Onneksi ukkonen pysyttelee kauempana, en pidä siitä ollenkaan.

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...