maanantai 1. huhtikuuta 2013

Huhtikuu suo urvut somat


Pääsiäistä vietimme hiljaisesti kahden kotona.
Minä tein paperityöt opistolle valmiiksi ja pakkailin kiitos lahjoja.
Monenlaista oli hommat kun nyt jätän opetustyön ja siirryn vapaalle.
Tästä eteenpäin minä vain harrastan omia asioitani  tuon ukko-kullan kanssa.

Olihan minulla myös tuon Tuomenoksan talon yläkerran keittiö remontti.
Kaiken sain valmiiksi ja nyt on hyvä uuden perheen koti valmiina.
Paljon tavaroita nukkekotikirpparilta ja nukkiskaupoista hankittua.
Jotain pientä olen tilannut ihanilta tekijöiltä ja pystyin itsekin jotain tekemään.
Kiitos kaikille "tavarantoimittajille",olen tosi iloinen teistä kaikista.


Pieni yksityiskohta ukko-kulta teki tuon liesituulettimen.


En voi luetella joidenkin tekijöiden nimiä kun en kumminkaan kaikkia muista.
Olen kyllä kiitospostin lähettänyt kun tavarat ovat saapuneet.
Kiva jos huomaatte omatekemän tavaranne kuvissa olevan,tekijälle kiitos.

Toista pääsiäispäivää vietämme ja huhtikuu alkoi.
Nyt kevät alkaa, siihen minä uskon ja toivon.
Aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille.
Kiitos käynnistä ja kommenteista.


13 kommenttia:

  1. Voi keittiösi näyttää kauniilta:D Ja kyllähän siellä tuttuja tavaroita näkyykin <3

    VastaaPoista
  2. Voi miten upea keittiö :O
    Kyllä tuolla Tuomenoksan perheen kelpaa kokkailla !

    Mukavaa Aprillipäivää, varo, ettet joudu juksatuksi :)

    ps. kysy vaan Marja-Tertulta, jos sinua se kukkamaljakko, ruusuineen kiinnostaa. Hänen blogissaan lukee että ota yhteyttä jos kiinnostaa !

    VastaaPoista
  3. Voi iiiikkk, kun on ihana minikeittiö kaikkine tykötarpeineen.
    Aurinkoa myös Sinun viikkoosi:)

    VastaaPoista
  4. Oi, mikä ihanuus tuo pienen pieni keittiö!

    Hyvää alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  5. Pääsiäinenkin sitten meni. Kevättä minäkin kovasti odottelen. Mukavan näköinen keittiö! Sinulle on blogissani tunnustus!


    Marja-Leenan nukkekodit

    VastaaPoista
  6. Hieno keittiö kaikkine kivoine ja pienine yksityiskohtineen.

    VastaaPoista
  7. Hih, minulla on vähän tuon näköistä mökillä!

    VastaaPoista
  8. Your miniature kitchen is very beautiful!

    Kisses, Juliëtte

    VastaaPoista
  9. Ihana keittiö! Luin juuri Maria Malströmin Nukkekoti-kirjaa ja kyllä on aivan ihania ideoita täynnä.
    Hyvää ihanaa vapautta!

    VastaaPoista
  10. Hieno keittiö! Ihan oikean näköiset kahvipurkitkin!

    VastaaPoista
  11. Keittiöstä tuli täydellinen =)

    VastaaPoista
  12. Upea keittiö♥ Mukavaa kevättä!!!

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...