torstai 28. helmikuuta 2013

Pienen pieniä ovat.


Olen saanut tälläisen minikuva paperiarkin ja
siitä leikkelin kuvat ja tein niistä nämä kahvipurkit.
Itsekin ihmettelin kuinka minun sormet tottelivat moista taittelua.
Pyöreistä purkeista ei tullut oikein hyviä mutta kelpaavat ne minulle.
Voi olla jotta joku menee toiseellekin harrastajalle, kun tuli niin monta.


Tässä toinen miniasia jonka sain tehtyä.
Minun seitsenhenkinen nukkekotiperhe on ensimmäisessä poltossa.
Maalasin kotona heidän kädet ja jalat valmiiksi seuraavaan polttoon.
Siinä oli vaikeuksia kun sormet meinas kokonaan jäykistyä.
 Maalatessani mietin, että taitaa jäädä viimeiseksi
 mininukkien maalaamiseksi minulle.
Ei voi mitään kun kädet ja sormet eivät tottele.

Lomalaisena on ollut mukavaa kun on saanut tehdä omia asioita.
Eilen sain Lotta-puvun lakin valmiiksi ja sitten on jatkettava muilla osilla.
Marttanukkeja olen kohennellut kun tulee heille se kyläily.
Kuvaan heitä seuraavaan kirjoitukseen.

Pieniä asioita mutta mukavia ja nyt menen maalaamaan vähän isompaa työtä.
Kiitos käynnistänne ja kommenteilla ilostutitte päivääni.
Mukavaa talvista viikonloppua kaikille.



16 kommenttia:

  1. Voi miten suloisia nuo pienet rasiat, niin täydellisiä kopioita isoista :)

    VastaaPoista
  2. Ihania paperipurkkeja olet taiteillut, muistan tuon keskimmäisen kukallisen kahvipurkin hyvin kotoa.Mukavaa viikonloppua sinullekin.

    VastaaPoista
  3. Onpa söpösen pieniä käsiä ja jalkoja ja kivoja purkkeja :)

    VastaaPoista
  4. Kivoja noi kahvipurkit. Yks mun ystävä on nimennyt mut hänen nukkekotinsa kummiksi, kun olen aina joksu vienyt sinne jotain pientä kivaa tuliaisiksi.Kivoja noi kahvipurkit -olisko pari purkkia myytävänä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ota yhteyttä minun s-postin kautta oikealla 'apinalaatikossa' on osoite.

      Poista
  5. Oikean näköisiä ihania mini purkkeja :)

    VastaaPoista
  6. Ihmetellä täytyy että sinun sormesi taipuvat näin pieniin, minullakin tuottaisi vaikeuksia vaikka sormeni ovat vielä aika vikkelät =). Rentoa lomailua.

    VastaaPoista
  7. Voi että mitä kivaa olet jälleen saanut aikaiseksi. Miten ihmeessä sormesi pystyvät? Muistan kun ollaan puhuttu nivelrikosta. Miten löysit noin pieniä nukkeja maalattavaksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä oli minulle uroteko kun noi tein siis ensimmäiset ja ehkä viimeiset, sormeni ei enään tottele kunnolla. Nuket sain ihanalta nukkemestarilta Anneli Mustoselta. Hänellä on hurmaava nukkemuseo Sonkakoskella, tämän vuoden nukketeema olisiko vanheneminen.

      Poista
  8. Todella ihania nämä pikkupurkit. Nukkekotiyhdistyksen jäsenlehdessä oli esim. lehdessä 4/12 kahvipurkkiprinttejä.
    Siellä on tulossa oikea suurperhe!

    VastaaPoista
  9. ♥ oi,niiin suloisia! kyllä olet taitava!

    VastaaPoista
  10. Very beautifully done!
    I wish you a very nice weekend!

    Kisses, Juliëtte

    VastaaPoista
  11. Ihanan pikkuruisia!
    Tuossa pitää olla sormet oikeilla kohillaan. Ei passais meikäläisen pötkösormille.

    Mukava nähdä nukkien valmistuksen eri vaiheita. Oppii aina jotakin uutta.

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...