lauantai 26. tammikuuta 2013

Kiitos muistamisesta

Minä jaan tämän seuraaville blogeille :
 pitsisikan käsityöt
nukkekoto toiska
markka-aika
kaunis arki kotiin
tilkkutaidetta
ovat kaikki blogspot.fi

Kiitos pirrelle ja ruusutarhaan kun olen saanut sydämiä.
Minihaahuilijan pöytäkirja blogspot
Ruusutarhan marjaterttu blogit

Ihanaa kun minua muistetaan, vaikka en minä ole niin osaava.
Tunnustan jotta olen huono jakamaan niitä eteenpäin.
Haluaisin sellaisen tunnuksen joka on kaikille niille joiden bogia minä seuraan.
Sillä juuri ne ovat minun mieleeni ja en varma olenko minä heidän mieleen.
Kumminki päivittäin seuraan kymmeniä blogeja
nautin jokaisesta.
Vaikean valinnan jälkeen valitsin ylläolevat blogit.
Saan jokaisesta ideoita, neuvoja ja PALJON silmäniloja.
 Haluan koko sydämelläni kiittää kaikkia jotka käyvät sivuillani .
Olette minulle päivän virkistävä ilonaihe.

7 kommenttia:

  1. Kiitos... ymmärsin tuosta että minunkin blogistani pidät, kun siellä usein käyt :D
    Mukavaa viikonloppua !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anneli miehän tykkään sinusta ja ahkerista käsistäsi ♥

      Poista
  2. Kiitos kovasti.Olen niin mielissäni että valitsit minun blogini. Sinun blogisi on alusta lähtien ollut minun seurannasani niin kauan kuin minulla on ollut blogi. Olen kiireinen ja kommentteja en ehdi kaikille laittamaan. Kiitos !!!!

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...