perjantai 5. lokakuuta 2012

Vaihtelua arkee


Naapurimme on kaatunut tosi pahasti ja jalka on kipsissä.
Hänellä on ihana King charlesin koira herra Nestori.
Minulle ja ukko-kullalle on suotu mukavaa vaihtelua, saamme ulkoiluttaa koiraa.
Kuljemme tuollaisen pienen metsälenkin jolloin Nestori pääsee vähän pitemmälle lenkille.
Olemme ensimmäiset vieraat joiden mukaan on lähtenyt.
Mamma on niin ylimaallisen hyvä emäntä jota ei meinaa millään jättää yksin kotiin.
Tänään vaikka satoikin hurjasti meni lenkki tosi hyvin ja kulki reippaasti.
Siinä vaiheessa kun lähestytään kotia on vaihti jo kova.
Onneksi olemme kumminki naapureita ja tapaamme usein joten häntää heilutellaan.

Laitoin tässä kuvan minun lelukoirasta joka on pieni terrieri.
Kotiinhan en voi koiria enään ottaa kun minun astma äityy pahaksi.

Tänään aika meni Seinäjoella 'Käsityö messuilla'.
Ihanaa oli ja monta pientä aarretta löysin ja vähän tekemispakettejakin.
Katsella piti tarkasti ja oivaltaa uusia ideoita noihin omiin juttuihin.
Käsillätekijällä kun pitää olla ainakin pari keskeneräista ja viis odottamassa.
Kiitän näin niitä minun blogi-ystäviä joita tapasin ja ajatuksia vaihdoimme.


Minä luen hyvin monia blogeja ja monenlaisista aiheista, joten paremmuutta ei ole.
Nautin kun saan lukea ja kokea kivoja asioita kirjoittajien kautta.
Käsitöitä seuraan tosi monella sivulla ja arvostan heidän taitojaan.
Sisustus jutuista tykkään ja on ihana katsella kuinka koteja rakennetaan.
Nukke-ihmisiä seuraan hyvin laajasti ja nautin nukkekotijutuista ja vuosia.
Tänään kysyttiin minulta kauanko olen ollut tuohon nukkeiluun hurahtanut.
Ajatella jo 10 vuotta ja niin suurta tekemisen nautintoa joka hetki.
En halua unhoittaa ketään ja kaikki bloggaajat ovat hyviä persoonia.

Tuo merkin antoi minulle Kirsi 'Harminpaikasta'

Haukaa huumoria ja hyvin hevosmaista elämää tallin nurkilla, ihanaa piristystä.
Kiitos mielenkiinnostasi Kirsi.

Esitettiin jakona eteenpäin alla kahdensadan lukijan blogeja.
Minä jaan Ahvenanmaalle 'sirkansivut,'
Kainuuseen 'ninuskalle'
Pohjanmaalle  'vartahille'
Itä-suomeen 'pirre pirpanalle'
Näin nyt pieni annos miten erilaisia ihmisiä on ihana kohdata blogeissa.
Kiitän jokaista joka käy täällä minunki juttuja seuraamassa.
Jos tuntuu ,että haluat merkin omaan sivusi koristeeksi, ota ole hyvä.
Kerro minulle myös se.

Hyvää viikonloppua ja pysykää terveinä.



23 kommenttia:

  1. Ihanaa tuollainen naapuriapu. Kyllä koirakin vaistoaa, kuka hänestä tykkää :)
    Söpö lemmikki, eikä tuo aiheuta varmaan mitään oireita !

    Voi kun Seinäjoki on niin kaukana, olisin tahtonut käydä Vilukissiä tapaamassa. Ja olisi siellä varmaan ollut minulle muitakin "tuttuja" :)

    ps. jos ihmettelet tätä kellonaikaa, niin en virkkaa yöllä. Minulla on kurkku niin hurjan kipeä, etten pysty nukkumaan, vaan juon lämmintä juomaa !!

    Mukavaa viikonloppua !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paranemista sinulle ja yritä nukkua lämpöisessä.

      Poista
  2. Kiitos huomionosoituksesta, Sirkkis! Käyn hakemassa tuon merkin kunhan ehdin. Kiva, kun saatte tehdä retkiä naapurin koiran kanssa!

    VastaaPoista
  3. Kiitos tästä ystävyyden lahjasta tunnustuksen muodossa ja todellisesta lahjasta, joka on niin mieluinen ja ihana. Oli mukava nähdä taas messuilla.
    Söötti pieni terrieri, helppohoitoinen ja kiltti jota ei tarvi tällaisena sadepäivänäkään ulkoiluttaa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten olikaan mukavaa nähdä ja samoin ystävääsi. Mukavia päiviä sinulle.

      Poista
  4. Have a wonderful weekend!!
    Love your toy dog!!


    Juliëtte xxx

    VastaaPoista
  5. Löysin tästä kivan blogin! Tulen uudestaan! Kivaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On todella mukavaa kun tulit käymään ja viikonloppua sinulle myös.

      Poista
  6. Kivan näköinen on koissusi. Ja varmaan oikea koissukin tykkää kun käyt sitä ulkoiluttamasssa.
    Voi että minäkin olin eilen käsityömessuilla, ei kai me vain kävelty toistemme ohi?????

    VastaaPoista
  7. Minä olen aina tehnyt etukäteen treffejä tuttujen ja puolituttujen kanssa. Kun olisin tiennyt niin oisimme tavanneet. Muistakaamme vastaisen varalle ♥

    VastaaPoista
  8. Onpa hienoa, että viet Nestoria lenkille. Se on varmasti suuri helpotus ja apu naapurillesi. Koiraihmisen harmitus ja suuri huoli on usein juuri koiranhoidon puuttuminen. Ihana on tuo sinunkin koiruus. Tosi ihanaa, että vanhat kaverit seuraavat vuosia mukana.

    VastaaPoista
  9. Onnea tunnustuksesta! Koiran kanssa ulkoilu on mukavaa puuhaa, ja kiva, jos siten voi vielä auttaa jotakuta.

    VastaaPoista
  10. Mä olen melko vähän viime aikoina seurannut blogeja. Enkä itsekään ole paljoa kirjoitellut. Todella hienoa, että viette Nestoria lenkille. On varmasti suuri huojennut ja helpotus omistajalleen.

    VastaaPoista
  11. Kiva kuulla että naapuriapua suositaan sielläkin päin. Meillä on ihanat naapurit, ja tarvittaessa autellaan puolin ja toisin.
    Kivoja lenkkejä Nestorin kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta on ihana auttaa aina kun toinen on pulassa.Olen elämäni aikana lainannut apuani sokeille, kuuroille ja mummuille jotka ovat yksin kotonaan ja jokaiselle jolla hätä on suuri ja jos vain minä olen sopiva niin kyllä autan ♥

      Poista
  12. Onnea tunnustuksesta! Toivotaan, että tuttava paranee pian.
    Aikas kiva lelukoira kuvissa ja oikean koiran kanssa lenkkeilykin onnistunut teillä loistavasti :).

    VastaaPoista
  13. !!Oi kiitos, totta kai haluan merkin sivulleni! Olet ihana blogiystäväni!!

    VastaaPoista
  14. On mukavaa, että Nestorille on löytynyt lenkittäjät. Koiran omistajan ongelma on yleensä se, että mistä koiralle ulkoiluttaja jos itse on estynyt. Mukavia ja happirikkaita ulkoilulenkkejä!
    Paras kiitos lenkin jälkeen on koirakaverin tyytyväinen hännän heilutus.

    VastaaPoista
  15. Ensi viikonloppuna täälläkin suunnataan kohti käsityömessuja,,,ihana päivä tiedossa ja kallis =(

    VastaaPoista
  16. Kiitos sinulle tästä tunnustuksesta! Tämmöiset kiitokset tsemppaavat aina jatkamaan blogin parissa :)

    VastaaPoista
  17. Kiitos Sirkkis paranemistoivotuksista.
    Sain lääkekuurin, jos se nyt häätäisi taudin pois !

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...