perjantai 19. lokakuuta 2012

Nukkekotia aloiteltu


Tässä pieni kuva siitä mitä olen viimepäivinä puuhaillut.
Tästä kerroksesta tulee lastenhuoneet ja lasten hoitajan tila.
Kuten huomaatte lasten sängyt puuttuu ja monta muutakin esinettä.

Taloon tuli tilapäisesti tuo hoitajan tuttavat ja saivat keskeneräisen nurkan itselleen.
Vasemmasta huoneesta tulee kodinhoitotila,
 sen ikkuna aukosta hoitatäti voi seurailla lasten touhuja.
Lasten taulut puuttuu seiniltä , joilla luodaan viihtyisyyttä.

Olen tapetoinnut ja laittanut tavarat tilapäisesti näin.
Sain viestin jotta pitää näyttää mitä teen ja näin vähän vasta.
Kerros ylempänä on Tuomenoksan Violan ja Ension koti.
Sain sen jo tapetoitua ja kokeilin tavaroiden paikkoja.
Sitä ei voi vielä näyttää , liian kesken.

Hauskaa pientä näperrystä siis olen puuhannut.
Lottapukua valmistelen Martta-nukelle.
Sain kangasta lisää ja sitä olen pesemällä vanhentanut.
Vieläkin kolmas pesu on pakko yrittää jotta kangas pehmiäisi tarpeeksi.

Tv'een ääressä aina välillä olen yrittänyt neuloakin.
Se kun ei sovi käsilleni kauan yhtäjaksoisesti, haluja olisi vaan....

Näillä sanoilla toivotan hauskaa viikonloppua.
Kiitän kommenteista ja käynnnistä sivuillani.

15 kommenttia:

  1. Voi miten ihana !
    Noin monta lastakin. Muistin suurentaa kuvan ja siitä saakin vasta käsityksen.
    On tuossa ollut tekemistä ja sitä taitaa olla runsaasti edessäkin päin :)

    Mukavaa viikonloppua, Sinullekin :)

    VastaaPoista
  2. Kaunista tulee nukkekotiisi. Ihailtavaa kärsivällisyyttä kun jaksat näperrellä noin pieniä esineitä ja vaatteita. Mutta kun näkee tuloksen, niin ymmärtäähän sen silloin.

    VastaaPoista
  3. Kaunis kerros ja siellä näyttää olevan monta ihanaa pikkutavaraa:-)

    VastaaPoista
  4. Siellä on jo vaikka mitä valmiina. Kivan näköistä ja aika kuluu joutuisasti suunnittelussa.

    VastaaPoista
  5. Kivannäköistä. Hyvä ystäväni harrastaa kans nukkekotiulua ja minä aina silloin tällöin hankin sinne jotain kivaa. Tuo olohuoneen matto on hieno mistä olet sen hankkinut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen jo ainakin vuosi sitten ostanut kaikki matot nukkekotien nettimyynneistä. Olen googlannut ja siten ne läytänyt, valitan en muista juuri mistä niistä ostin mutta koeta goolausta.

      Poista
  6. Love your dollhouse!
    So very sweet!

    Have a nice weekend!

    Juliëtte xxx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tämä on vasta aloitusta mutta joskus on valmista.

      Poista
  7. Voi mahoton..tästä se alkaa ja vie mennessään, eiks ookii hauskaa! Ja
    paljon ootkin jo saanut tehtyä :)HIENOA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten huomaat on paljon asioita jotka puuttuu. Yritän pikkuhiljaa löytää mieleisiä. Pirre tää on tosi hauskaa. Aamulla istuin nukkiksen edessä ja katselin kaikkea mitä olen jo tehnyt. Ukko-kulta tuli olkkariin ja kysyi ; mitä taloon kuuluu ja mitä ne kertoo.

      Poista
  8. Hieno saavutus ja siitä se jatkuu ikuisuukissin... :O))

    VastaaPoista
  9. Kivan näköinen nukkekoti ja taitaa olla ihan suurperhe kun on noin monta lasta:)

    VastaaPoista
  10. Kivaa pikkupuuhastelua, ja niin kaunista tulee.

    VastaaPoista
  11. Ihania nukkekodin laittohetkiä sinne!

    VastaaPoista
  12. Minulla tuo nukketaloharrastus odottaa aikaansa. Tuntuu, ettei taas jaksa paljon muuta kuin pakolliset. Työ vie voimat. :)

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...