tiistai 2. lokakuuta 2012

Itselleni tuunasin


Löysin kauniin sydänrasian puisen kirpparilta.
Iso ja painava mutta kaunis oli ilman minunki tuunailua.
Vaan kun minua niin hempeilytti oli pakko vähän koristella itseninäköiseksi.
Minulla kun on tuota oheismateriaalia monessa muodossa ja moneen käyttöön.. 
Tälläisen siitä tein.


Minulla on erilaisia  materiaaleista tehtyjä ,vaatteissa käytettäviä koristeruusuja .
Kivaa paikkaa ei säilytykseen ollut joten tuosta tuli sellainen.
Hyvin mahtuivat kaikki ja nyt rasiakin voi olla esillä ja saan nauttia sen katselusta.
Jälleen hurmaavaa hömppää.

Kiitos kaikille käviöille ja toivottelen teille mukavia syksynkelejä.
Pakkasiakin jo povailevat onneksi ei ole tullut.
Minun terassin ja etupihankukat sulostuttaa elämääni tosi suurina ja kauniina.
Täytyy nautiskella kun sitten pakkaset ne vie on pitkä aika odottaa uutta kesää.


23 kommenttia:

  1. Kyllä sinä aina löydät mitä ihanampia juttuja kirppareilta. Meillä päin tuntuu, ettei mitään tuunailuunkaan sopivaa enää ole, vain vauvan vaatteita. Tosin niistäkin olen tehnyt peikoille paitoja. Tosi ihanan rasian tuunasit.

    VastaaPoista
  2. Kaunis rasia!Mie pidän tai siis rakastan syksyä ja talvea, en niinkään kesää! On aivan ihana sytytellä kynttilöitä ja kuunnella tuulen tuiverrusta ja sateen kohinaa... Mutta meillähän noita vuodenaikoja riittää onneksi moneen makuu...

    VastaaPoista
  3. Kerrassaan ihastuttava rasia, juuri oikea korukukkasille!
    Vastahan ne kesärenkaat vaihdettiin alle ja kohta taas rengasruljanssi eessä, minä vaihtamassa ensimmäisten joukossa ensimmäisenä pakkasaamuna :)

    VastaaPoista
  4. Voi miten kaunis. Täytyy sanoa, niinkuin siinä yhdessä mainoksessa, niin hyvä ettei sanotuksi saa :)
    Muista pitää uusi sydämesi esillä !

    VastaaPoista
  5. Onpa romanttinen tuunaus, kertakaikkiaan ihana:)

    VastaaPoista
  6. Kiitos kommenteista, tuossa se on esillä sivupöydällä ja vähän isohan se on mutta mieluinen.

    VastaaPoista
  7. Kaunis rasia ja romanttisen pitsiset ja ruusuiset koristeet! minäkin tykkäisin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on kaikenlaisia ideoita tuohon tuunaamiseen vain kohde esineistä on puute. Joka paikasta niitä haeskelen ja usein ei löydy sopivia. Uusia rasioitakin olen käyttävyt jonkin verran.

      Poista
  8. Aivan ihana rasia ja kävin samalla katselemassa noita nukkekodin nukkejasikin, ne vasta ihania on !!! Oot kyllä aikas taitava ! ;o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo nukkekoti asia on mulle ihan uusi juttu. Olen jo tosi kauan seuraillut toisten tekemisiä ja nyt olen minäkin onnellinen hurahtaja siihen maailmaan.

      Poista
  9. A very nice box!!
    Yes, we haven to wait long for the summer to come again!

    Juliëtte xxx

    VastaaPoista
  10. Es una caja preciosa, me encanta ese maravilloso encaje.
    besitos ascension

    VastaaPoista
  11. Hurmaavan hempeä rasia. Edellisen postauksen kaivosjärvi askarruttaa mieltäni. Onko järvi hyvikinkin syvä vai voiko siinä esim. uida? Kuva ainakin on upea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kaivos sijaitsee Kuortaneella. Sieltä loppui loihinta joskus sotien tienoilla. On valtavan syvä toiselta rannalta jossa kaivosonkalot sijaitsee. Muistaakseni ei saa uida sen Radompitosuus on vaarallisen korkea. Sukeltajat käyttävät paikkaa harjoituksissaan ja heillä on täysi sukelluspuku päällä.Kaivos-järven maine on hiukkasen synkeä. Sinne on useita sukeltajia hukkunut ja ei ole koskaan löytyneet. Muutenki on joitakin kertoja helikopterilla viety happikammioon sukeltajia. Kertoilevat paikan olevan jotenki sokkeloinen ja kokematon voi joutua paniikkiin huonoin seuraamuksin. Olemme aina joskus tehneet päiväretkiä ja nauttineet paikan hiljaisuudesta sekä kauneudesta. Sijaitsee sen verran kaukana liikenteestä.

      Poista
  12. Ai, että on syötävän söpö ;D

    VastaaPoista
  13. Hieno boksi, oikeesti melkein kuin kakku!

    VastaaPoista
  14. Onpa ihana rasia. Miten sä osaatkin.

    VastaaPoista
  15. Niin kaunis sydänrasia. Minulla lähes samanlainen, pyöreä. Sama valmistaja =)

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...