torstai 25. lokakuuta 2012

Ihana lahja


Keräilijä ystävämme muisti minua upealla lahjalla.
*Hauskamies' oli päättänyt ilahduttaa minun nukkekoti hanketta.
Arabian laskenkahvikuppi piippuleimalla siis noin 50-lukua.
Tosi suloinen ja posliiniaarre koristaa nyt minun hyllyä.
Sanoin en osaa kertoa kuinka ilahtunut olen moisesta lahjasta.
Nyt nautin siitä katsellen ja pölyäpyyhkien hellästi.


Tämän kaakeliuunin tein Tuomenoksan kotia lämmittämään.
Koivuhalot on vielä liiterissä joten valkia puuttuu.
Jahka saan senkin ojennukseen niin sitten nautimme uunin lämmästä.
(Laitan sellaiset Ledit kunhan löytyy tarpeeksi pienet)

Olen jo paljon saanut tavaroita paikoilleen , joten alkaa löytyä tunnelmaakin.
Lastenkerroksesta puuttuu ne sängyt sekä mattoja.
Taulujakin olen jo hankkinut vain joku on vielä matkallaan.

Tuomenoksan koti on aika mukavan oloinen, vain viimeistelyjä teen.
Heidän sänkyä olen odotellut eiköhän sekin pian tule.
Päiväpeittoa aloitan virkkaamaan rullalangasta.
Tämä minikäsityö sopii kun ei voimia tarvitse lainkaan.
Tyynyjä, petivaatteita, pöytäliinoja.matkahuopia on tehtävä useita.

Pieniä ihania lahjojakin olen ystäviltäni saanut.
Johtunee siitä kun ovat minua houkutelleet mukaan ja vasta nyt olen langennut.
Taidan olla jo koukussa tuohon hommaan.

Näin kulkee nukkekotiasiat ja posliinia maalailen.
Ensimmäiset pakkaset ja pieni lumisadekin on jo koettu.
Mukavaa viikonloppua ja kiitos käynnistänne täällä.








17 kommenttia:

  1. Iiihana lahja!! Ja aivan mielettömän komee uuni!

    VastaaPoista
  2. Oihh..miten suloisia esineitä. Parisängyn peitto nukkekotiin valmistuu huomattavasti nopeammin kuin ihmisten kotiin! Tuomenoksat ovat varmaan ikionnellisia.

    VastaaPoista
  3. Onpa ihana lahja! Tuota kyllä kelpaa ihastella.

    Nukkekotihankkeesi on aivan ihastuttava. Mielenkiintoista seurattavaa siis riittää.

    VastaaPoista
  4. Aivan upea ja nostalgisia muistoja aikaan saava kuppi asetteineen :)
    Ja tuo takka on kaunis.... siis teitkö sen itse ??? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Posliiniliikkeestä ostin valkoisen tuikkutakan ja maalasin sen Rembrantin ruskealla lysterillä. Pienet koristeet otsaan ja syvennykseen ja lopuksi kullalla viimeistelin reunuksia

      Poista
  5. Nostalgisen kauniin lahjan olet saanut ja takka on huippuhieno:-)

    VastaaPoista
  6. Ai, että on ihana lasten kuppi!!! Minun kupissa eijoo piippuleimaa, vaan kruunu. Muistini ei ylety sen saamiseen. Takka on tosi upea, noin sitä saa vaikka mitä, kun osaa!

    VastaaPoista
  7. Upea tuo kuppi ja takka on tosi kaunis :O)

    VastaaPoista
  8. Aivan mahtava lahja :D Ihailen noita lastenastioita niin kovin!

    VastaaPoista
  9. Snow is falling over here to! Such a lovely gift, the little cup.
    Your stove looks great!

    Have a very nice weekend! kisses Juliëtte

    VastaaPoista
  10. Ihanan kahvikuppi ja upea takka:)

    VastaaPoista
  11. Miten ihana kuppi! Ja uuni. Luen tekstiäsi niin aivan pursuaa intosi tehdä nukkekotia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Kaikki jotka ovat Fb'ssä on mahdollisuus siellä näkyvän nukkekotikirppiksen asiakkuus. Minä en pysty pieniä esineitä tekemään joten on ihanaa kun voin ostaa jonkun toisen tekemiä aarteita.

      Poista
  12. Kaunis tuo kahvikuppi, ihana lahja =)) Myös tuo kaakeliuuni on ihana=)

    VastaaPoista
  13. Laitoin blogiini, noin ohjeen sabluuna maalaukseen, oletko lukenut?

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...