lauantai 16. kesäkuuta 2012

Lahjaksi rasioita


Viime päivinä olen vain näperrellyt näitä rasioita.
Kirppareilta ja Tiimarista olen tehnyt ostoja.
Kirpparien purkki ja rasia saalis on mielenkiintoinen yleensä.
Harvoin selviää mikä on alkuperäinen tarkoitus ollut.

Tuo yläkuvan puinen vanha purkki sai uuden elon.
Maalia ja pitsiä , ym koristetta minun aarrelaatikoistani sai päälleensä.


Tämän rasian olen jo antanut pois ja uskallan kuvan laittaa.
Tiimarista olen tälläisiä rasioita ostanut ja niistä tuunaillut .
Materiaalia en ole ostellut koristeiksi koska aina jää noita pätkiä.
Nukkeille kun olen käyttänyt ja lyhyitä paloja laitan säästöön .


Viimeisin villitys on ollut noiden erilaisten lahjakassien koristelu.
Olen ostanut kuvattomia peruskasseja joista muokkaan saajansa näköistä.

Olen tehnyt vain keveitä asioita, kun selkäni ei kestä nyt istumista.
Kummallinen vika on vaivannut jo toista viikkoa.
Olen osaksi maannut aina kun lääkkeet tekee olosta tillin,tallin...

Kiitos käviöille ja valoisaa viikonloppua kaikille.


11 kommenttia:

  1. Ihania rasioita ja tuo kassi on suloinen:) Jaahas samaa vikaa täälläkin, selkä reistailee. Oliskos noidannuolta? Istuminen hankalaa, samoin kumartelu ja kävelemään lähtö. Liikkeelle päästyä menee jo paremmin. Sain akupunktiota taas eilen ja neulattiin myös selkää. kyllä teki terää, kun sattui oikeaan osoitteeseen, mutta siitä noustua olikin jo parempi. Minä olen viis veisnnut ergonomiasta kitkiessä ja muuta sellaista, joten oma vika, hankittu särky siis, vaikka kiusallinen.Toipumista toivon sinulle ja mukavaa viikonvaihdetta!Ps. viikon päästä lähden nukke ja nalle leirille:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taina, minun pikkaasen käyp' katteeksi. Kirjoittele ja laita kuvia kursin annista. Voi kumpa miekin olisin päässyt.

      Poista
  2. Teuvon kuvat Noormarkusta kävi täällä

    VastaaPoista
  3. Ohhh that bag with that dog is so lovely!

    Love from Marijke

    VastaaPoista
  4. Kauniita rasioita!
    Toteuttamisen arvoisia ideoita itselle niin kassi kuin rasiatkin. Taitaa loma olla harrastusten suhteen itsellä aika kiireinen, kun paljon mukavia ideoita on putkahtanut blogeista ja lehdistä.

    Mukavaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  5. Kauniita rasioita ja kassi. Tuo kassinkoristelu on kiva idea, pitänee panna korvan taakse =D

    VastaaPoista
  6. Ohania rasioita ja söpö kassi:)

    VastaaPoista
  7. Kivaa askartelua! Toivottavasti saat selkäsi pian kuntoon!

    VastaaPoista
  8. Kiitos rasiasta ja muista :)

    Kaisa

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...