perjantai 30. maaliskuuta 2012

Uusia tauluja seinälläni


Olen jo tosi kauan kurkkinut ihanaa taideblogia ja ihastunut.
Blogia pitää Marja Leena Etula
http://valonpisarat.vuodatus.net
Minä olen suorastaan iki-ihastunut hänen grafiikka töihin.
Niissä on naisellista keveyttä ja herkkiä värejä.
Minun silmäni nauttii niistä ja siksi ne ovat seinälläni kehystettynä.



Näitä pieniä kukka-aiheita sain lahjaksi häneltä.
Olen tosi onnellinen niistä ja ovat kuin luotu minun seinälle.
Grafiikka on taidemuodoista minun lempitekniikka.
Jos keuhkoni kestäisi niin haluaisin edes kerran kokeilla.
Minähän olen eniten piirtäjänä omillani ja sen myötä
myös posliininmaalaus on sopinut mielestäni minulle hyvin.


Tämä on myös Marja Leenan työ.
Hänellä on aivan hurmiollinen ote noihin pitsisiin naisiin.
Kuvat ovat niistä näkyvillä varmaan hänen vanhemmilla sivuilla.
Jonkin verran niitä vilahtelee vieläkin ja aina yhtä ihanina.
Tuo minun on hänen korttejaan joita kerran ostin häneltä.
Silloin oli pitsiaiheisia kaunittaria kuin keijuja ohuessa maisemassa.

Jos sinua kiinnostaa hänen työt ja kortit on sivulla osoitetieto.
Rohkeasti yhteyttä niin saat kotisi seinälle pieniä , ehkä isompiakin töitä.

Taas on aika opistojen kevätnäyttelyiden.
Taideaineiden näyttelyjä on jo avattukin ja kädentaitajat 
varmaankin tuovat töitään pääsiäisen jälkeen.
Paljon kivaa katsottavaa ja jos vaikka itsekki innostuisi uusiin asioihin.

Sunnuntaina on palmusunnuntai ja alkaa pääsiäisviikko.
Mukavaa viikonloppua kaikille.

11 kommenttia:

  1. Ihania ovat!
    Hyvää palmusunnuntaita!

    VastaaPoista
  2. Todella upean näköisiä tauluja !

    VastaaPoista
  3. Upeita tauluja! Hyvää päivänjatkoa!

    VastaaPoista
  4. On hienoja töitä ja varsinkin kolmas työ jossa on ihmisfiguuri onkohan se akvarelli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommenteista. Markulle en osaa satavarmasti sanoa. tuo minun pienitaulu on kortti hänen pitsiteemastaan. Taiteilijan sivuilta näkee alkuperäisiä töitä kyseisestä teemasta. Kannattaa sieltä katsoa ja saada selkoa tekniikasta.

      Poista
  5. hei kaikki, mukava kun työni herättävät iloa ja kiinnostusta! Ballerina on aito akvarelli,jossa olen käyttänyt myös sepiatussia, kukat olen kaivertanut pvc-laatoille ja vedostanut grafiikkaprässillä, kevätterveisin marjaleena

    VastaaPoista
  6. Kiitos näyttelyssä käynnistä!


    Blogissani on Sinulle tunnustus. Käypä hakemassa!


    Arkea, juhlaa ja unelmia

    VastaaPoista
  7. Upeita grafiikkatöitä!
    Piti heti vierailla antamassasi blogiosoitteessa ja tulee varmaan piipahdettua uudelleenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos pitää taiteesta ja sen tekemisestä on Marja leena oivallinen katsottava. Kaiken lisäksi hyvä tekijä

      Poista
  8. Hienoja töitä. Lähdenpä minäkin vierailemaan taiteilijan sivuille.

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...