maanantai 26. maaliskuuta 2012

Postikortteja


Tämä postikortti satsi ja seuraavakin nallekortit ovat
Piitu Nykoppin tekemistä nukeista ja nalleista.
Nuket ovat tosi ihania ja yksinkertaisia tavis 'lapsia'.
 Korteissa ylärivin uloimmat kortit ovat vähän erilaisia,
Ei niinkään leikki-esine vaan 'veistokset'.


Nallet ovat suloisia ja minullakin on haave joskus tehdä
 ihan omanlaiseni nalle.
Olen vain katsellut millaisia muut ovat tehneet
mutta vielä en ole löytänyt kaavaa josta voisin aloittaa  kokeilun. 


Moni  teistä tietää tv'stä tutun 'Koto living ohjelman.
Olen seurannut ohjelmaa ja nyt FB'ssa olen klikannut sivustot.
Siellä oli arvonta ja minä voitin postikortteja nipun.
Kortit ovat Taru Seppälän 'Tarumaiset.
Suloisia pupujussikoita mitä hauskimmissa leikeissä. 
Menevät minun keräilykansioon, ei raaski luopua niistä.

Postikortti on minun yksi harrastus, jo 70-luvulta  aloitin keräilyn.
Tulee toki varsinaisten kohteiden ulkopuoleltakin pantua jemmaan.
Joskus kun tulee noista uusimmista kaksois kappaleita
sen saa joku ystäväni hauskana viestinä minulta.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille, se on kevät nyt

7 kommenttia:

  1. Jopas onkin kunnon korttipläjäykset. Nuket on niin aitojen lasten näköisiä ;)

    VastaaPoista
  2. Ihania kortteja!
    Katsoin ensin, että onpa ihania lapsiaiheisia kortteja, mutta tekstistä selvisi kortit nukkien kuviksi.
    Nuo nallekortit ovat niiiiin lutuisia, että...
    Kiva korttipalkinto. Itsellänikin olisi nuo jääneet omiin korttikansioihin, on niin ihania eläinaiheita.

    VastaaPoista
  3. Voi kun ihania kortteja.
    Suloisia nuo nuket.
    Mukavaa kevättä sinullekin :)

    VastaaPoista
  4. Kasvot korteissa näyttävät kyllä aivan oikeilta lapsilta. Kotoilu- ja sisustusohjelmat ovat minulla jääneet katsomatta. Pitäis varmaan joskus vilkaista. Hauskoja kortteja olet voittanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maarit, Elle, Anneli ja Tuulikki kiitos kommenteista. Tuo postikortti satsi on tosi upea minulle ja keräilyihini.
      Koton tv ohjelmasta on se ilo jotta siellä saa ihania ideoita ja hänen ruokaohjeetkin ovat tosi hyviä. Kannattaa katsoa jos itselle jotain kivaa.

      Poista
  5. Ihania nuo Piitun kortit, mistä olet onnistunut saamaan nuo? Voi siinä tuli korttivoitto oikeaan osoitteeseen:) Nallen kaavoja on myös kirjastosta saatavissa kirjoissa. Minullakin on nallen kaavoja, jos haluat voin laittaa. Hyvää Palmusunnuntaita!!

    VastaaPoista
  6. Kiitos Taina, Piitun kortit voi ostaa häneltä kait suoraakin. Tai Käsityömuseosta Jyväskylästä. Minä ostin ne opettajani kautta. Nallekaavat jo saatu.

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...