torstai 26. tammikuuta 2012

Kirpparilta löytynyt


Pitkästä aikaan löysin pieniä asioita tuolta kirpparilta.
Vaikka käymmekin epäsäännöllisen säännöllisesti joissan kirppareilla, on löytöjen tekeminen huonoa.
Joitain uudenveroisia vaatteita olen löytänyt mutta ei juurikaan muuta.
Tuo pieni lasi löytyi tänään. Kauan mietin mikä se on.
Minun näkemys on ,että kyseessä on hieno kaatoryyppylasi.
Kertokaa minulle jos olen väärässä, kiitos.
Kun katsot sitä tuossa asennossa on se paksujalkaunen pikari
Lasin kuppikoko korkeus noin 2cm ja halkaisia samoin.
Lasin koko pituus 8cm ja kun lasin kääntää tulee erimallinen snapsilasi.
Silloin tuo pieni pallomainen lasi on tuon lasin jalka
Virheetöntä hiottualasia ja ei ihan tämänpäivän käyttöesine.
Sen verran hauska oli joten ostin 20'llä sentillä.
Hauska esine jonka kera voi leikkiä arvailuja sen käytöstä.


Tyhjä kaunis kehys oli myös löytö koska on oikeaa puuta.
Entäs nuo liinat 4 kpl käpypitsi liinoja ja ovat kolmea erikokoa.
Erittäin hyvät ja napakan oloiset, hyvää materiaalia noihin minun tuunauksiin.
Tuo pieni sinkkiämpäri on vain n.1,5 cm kokoinen ja sopii tuonne minun kastiin.
Tuo laatikko on ukko-kullan löytö, vanha stereolevysoittimen neula.
On kuulemma hienolöytö en osaa arvioida sen hienoutta on sellainen miesten aarre.

Kävin tyhjentämässä posliininpoltto uunia ja laitoin toisen uunin päälle.
Minulle oli poltossa tuollaiset talviset mukit, hirviä ja jääkarhuja lumessa.
Sopi tuohon kuvaan lisäefektiksi ja menevät lahjaksi jää muistokuva minulle

Talvea on ja kummallista pikku kirusta on ollut.
Alastomia tai puolipukeisia nukkeja yritän saada valmiiksi.
Edelleenki on nukkekotinuken herran takki kesken.
Niin pieni ja kangas liukasta ja väri musta. Ei meinaa nähdä ommella.
Heti kun olen tyytyväinen esittelen hänet koko komeudessaan.

Kiitos kaikille kävijöille ja iso hali kommenteista jotka ovat ihania.
Hyvää viikkoa 


5 kommenttia:

  1. Oi, miten kivoja löytöjä!

    Ja nuo mukit ovat ihanat. Tällainen mukifriikki kuolaa jo niitä kuvasta. =),,,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on myös kauheesti mukeja ja kun kyllästyn johonki heitän pois ja maalaan uusia tilalle. Aina osa seisoo kaapissa muka en raaski rikkoa :)

      Poista
  2. Minulle tulee mieleen tuosta mittalasi?? Voihan se ollakkin, että vuoroin voi maistella erilaisesta lasista, vie vähemmän tilaakin.
    Kivoja löytöjä ja miten ihanat mukit olet valmistanut ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maarit tuo pieni lasi oli jotenki söpö vaan turha kapistus. Minä kun olen harakka niin kun halvalla saa kivaa on pakko ostaa, sanoisi "Vilen" ;) Mukit tein varastoon kun on tuota pikkuväkeä niin on lahjoja valmiina :D

      Poista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...