lauantai 31. joulukuuta 2011

Vuosi vaihtuu


Sain kauniin vanhan kortin ja sen sinulle näin lähetän.
Sopii niin hyvin minulle vaikka tuo koira onkin iso.
Minä olen ollut pienien yorkki- koirien mammuri.
On minulle monta rakasta koira- ystävää .
Kokonsa puolesta aika monenlaista ja upeita rodullisesti.
Aina herjaa heitettäessä olen sanonutkin olleeni entisessä muodossani koira.

Haluan kiittää kaikkia teitä jotka olette täällä vierailleet .
Vuosi meni nopeasti ja paljon sain nähdä ja kokea.
Kiitos kaikista viesteistä joita olen saanut.
Niiden mukana on mieleeni astunut aina jotain mukavaa.

Vanha vuosi tuossa jo yskii ja se väsynyt on elonsa matkaa.
Uusi vuosi vieressä odottaa kun se vuorostaan matkaan lähtee.
Elämä on rikasta ja moni muotoista,
niin ilossa kuin surussa.
Voimia on koeteltu ja hyvin on pärjätty.
Koskaan ei ole taakkamme suurempi,
 kuin  voimme jaksaa kantaa.
Hyvillä mielin lähdemme uuteen vuoteen ja
toivomme vain parasta sinulle ja itsellemme.

Onnellista uutta vuotta 2012

toivotta sirkkis  ja ukko-kulta


7 kommenttia:

  1. Todella kaunis kortti!!

    ♥ Sirkkiselle ja ukko-kullalle;) toivotan kaikkea hyvää, paljon iloa, rakkautta ja hyvää mieltä siunauksien kera vuodelle 2012! ♥

    Lämpimien halien kera, Marge

    VastaaPoista
  2. Oikein hyvää Uutta Vuotta! toivottelee Riitta Sinikka

    VastaaPoista
  3. Aivan hurmaava kortti, siinä on niin iloista tunnelmaa, jotta ei voi kuin toivottaa Teille molemmille
    Onnellista Vuotta 2012!

    VastaaPoista
  4. Hyvää ja ihanaa Uutta Vuotta sinulle. Todella ihana kortti!

    VastaaPoista
  5. Kaunis kortti!
    Itse olen dalmis-mammeli, jolle tiellä vastaan tullessa kaikki koirat ovat kavereita. Sanonkin, että kyllä koira koiran tuntee.

    Kiitos kivoista ajatuksista!
    Vanha vuosi jo viimeisiään vetelee ja suuri ja tuntematon Uusi vuosi jo tuloaan paukuttelee.

    Oikein Hyvää Uutta Vuotta!

    VastaaPoista
  6. Kiitos samoin Sinulle hyvää vuotta 2012!

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...