perjantai 16. joulukuuta 2011

Arvonta- voitto ja tauluostos.


Oli mielettömän ihana tuuri kun löysin tämän taulun
Minna Immosen söpö nukkeaiheinen taulu.
Kun olen tuohon nukkeiluun kaikella lailla ihastunut.
Kerään postikorteissa nukkeja ja on minulla myös tauluja aiheesta.
Tehnyt olen nukkeja jo yli 60.
Jonkin verran olen keräillyt nukkekoti kokoisia nukkeja.

Minna Immosen töistä pidän niiden herkän ilmeen vuoksi.
Akvarellistinä hänellä on hyvin ilmeikkäitä töitä.
Postikorteistaan hän on monelle hyvin tuttu.
Tauluiksi on hänen töitään jonkin verran tehty.
Ähtärissä on suloinen pieni kahvila, oikea herkkukeidas.
Nallenpesä nimeltään ja seinillä Immosen nalletauluja paljon.
Kahvila on myös leipomo ja jos olet siellä suunnassa,
kannattaa ehdottomasti poiketa, taulujen ja herkkujen vuoksi.


Blogista "Hetkien kauneus" soi minulle ihanan arvontavoiton.
Vielä sydänlämmin kiitos Margelle.
Sain pitsilakanan, vanhoja ihania vuokia sekä kauniit kortit.
Juuri tuollaisista vuuista minä olen tehnyt niitä puutarhankoruja.
Jospa tekisin jälleen kun sain materiaalia.
Minulla ei ole järin kummallinen arpaonni joten nyt hämmennys on suuri.
Aikoinaan harmittelin moista huonoa tuuria ja sain vastauksen,
huono arpaonni on parempi onni rakkaudessa ;)
Meillä tuo ukko-kulta arvat ostaa ja voittaa, joten se siitä ;)

Neljäs adventtipyhä lähestyy ja muutama yö ja joulu on luonamme.
Nauttikaa joulun odotuksesta se on mielestäni parasta aikaa.
Varsinainen juhla menee vauhdilla ohitse ja sitten mietitään ,
mitä nyt?
Jälleen tulee valoa kun aurinko nousee ylemmäksi.



5 kommenttia:

  1. Minäkin pidän Minna Immosen töistä:) Akvarellityöt ovat herkkiä.
    Sinähän olet oikea nukkealan ammttilainen!:)

    Kiva kuulla, että voitto oli mieleinen!:)

    Hyvää neljättä adventtia sinulle!♥

    VastaaPoista
  2. Onnittelut arpajaisvoitosta!
    Todella ihanan palkinto.
    Itse tykään myös Minna Immosen töistä. Nalletauluja tietenkin sillä silmällä katselen, mutta kun ympärilleni katselen huoneissani, huomaan monia muitakin aiheita Immoselta seinälläni olevan.

    Pimein aika vuodesta alkaa olla käsillä ja käännymme kohti valoa.
    Tuntuu onneksi siltä, että pimeys ympärillä unohtuu joulun odottelun keskellä.
    Mukavaa joulun odotusta!

    VastaaPoista
  3. Onnea voitosta! Valtavasti olet nukkeja tehnyt:) Olen samaa mieltä, Minna Immosen töissä näkyy herkkyys ja akvarellit ovat ihania.

    VastaaPoista
  4. On kyllä söpö taulu. Ja ihanat arvontavoitot olet saanut. Tuollaiset vuokat ovat minusta kauniita.

    VastaaPoista
  5. I wishing you a beautiful Christmas and a wonderful 2012!

    Love and happinessssssss...
    Marijke

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...