tiistai 12. heinäkuuta 2011

Kiitos


Orvokein kiitän kaikkia jotka ovat käyneet blogiani lukemassa .
Tietysti erityis kiitos kaikista viesteistä joita olen saanut.
Olen tosi iloinen kun  tänä aamuna tuli 5000 kävijän määrä täyteen.
Ihanaa kun on joku muukin joka on kiinnostunut näistä höpinöistä.
Saan paljon ikäviä viestejä huonosta suomenkielestä. Valitan kun en osaa.
Minun puhekieli on yhtä kummallista ja se on mennyt joskus sekaisin, eikä ole enään korjaantunut.
Olen sitä mieltä jos tämä kielellinen osaaminen häiritsee , älä lue ja viestitä minulle mitään.

Minä tuon ukko-kultani kera kuljeskelen monenlaisissa paikoissa ja tapahtumissa.
Mielestäni on hauska kertoa mitä kaikkea tämä koti-Suomi meille tarjoaa.
Arvostan tosi paljon heitä jotka haluavat ja jaksavat järjestää erilaisia tilaisuuksia.
Mukava on vierailla ja katsella mitä taiteilijat, kädentaitajat ja keräilijät ovat saaneet aikaan.
Samoin harrastamme kirppareita ja kaikenlaisia antiikki ja raompetoreja.
Edelleenki olen sitä mieltä toisen roska voi olla aarre minulle.
Niistä  tulee hyvämieli ja mukavia kokemuksia. 
Suomi on suht' iso maa ja jokapaikkaan ei kerkiä eikä ole mahdollista lähteä.
Siksi kerron siitä mitä minä näen ja koen.
 Jonkin verran täällä myös vilahtaa nuo minun tekemiset.
Toinen blogini on varsinaisesti niihin yritetty keskittää.
Minulla on niin paljon harrastuksia ja mieltymyksiä joten asiat tuppaa rönsyillä.



Nyt järjestän arvonnan.
Osallistut kommentti laatikon kautta ja linkki miten saan yhteyden sinuun.
Palkinto tulee olemaan vielä salaisuus mutta liittyy tähän blogiin. Toivon hauskaa jännitystä.
Kerron sen sitten kun aika on päättymässä arvonnassa.
Arvonta alkaa nyt ja 25.7 loppuu.
Kerro toiveestasi minulle , millaisista asioista pidät.

Kuvassa keinutuolissaan istuu Hilda-mummu nukke.

Toivotan mukavia kesäpäiviä kaikille :)



10 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon! Kiva päästä mukaan arvontaasi. Minusta blogisi on kiva tällaisenaan ja huutia niille, jotka rupeavat haukkumaan kielivirheistä. Älä välitä, vaan jätä tuollaiset hölmöläiset omaan arvoonsa.

    VastaaPoista
  2. Kivalta tuntuu tämäkin blogisi, vuodatuksenpuolella olenkin jo seikkaillut kauan.
    Villiviinin blogista huomasin tämän.Ihastuin heti.

    Onnea vaan,mukaan arvontaan tietty.

    makoisia kesäpäiviä missä ikinä liikutkin.

    VastaaPoista
  3. Kirjoitat aivan oikein, jos ei blogikielestä, pidä niin yksinkertaisinta on sulkea se! Jokaisella on oikeus kirjoittaa aivan omalla tavallaan niin kauan kun ei kenellekään vahinkoa tee! Olen mukana arvonnassa minäkin, vaikka en yleensä mitään voitakaan koskaan!

    VastaaPoista
  4. Omapas sinulla ihana mummo! :D
    Mistä pidän, no tuopas onkin vaikee kysymys. Sillä siihen ei voi vastata yhdellä sanalla. Tai sitten väsymys tähän aikaa painaa päälle.

    VastaaPoista
  5. Tuo Hilda-mummu on ihan oikean mummon näköinen! Olet taitava nukentekijä! Ei kannata välittää semmoisista, jotka takertuvat joihinkin tekstiin liittyviin pikkuvirheisiin. Mikähän semmoisia ihmisiä oikein vaivaa?

    Osallistun mielelläni arvontaan. Mistähän minä mahdan pitää? Luullakseni kaikesta mukavasta ja kauniista! :)

    Hyvää heinäkuun jatkoa Sinulle ja läheisillesi!

    VastaaPoista
  6. Oi, täältäpä löytyykin mukava blogi (juu, Villiviinin blogista löysin perille arvonnan houkuttelemana :-) Nappaan osoitteen talteen, että muistan vierailla jatkossakin. Mistä pidän, hmmm, koirista (varsinkin omasta :-), käsitöistä, kesästä, kirjoista...

    VastaaPoista
  7. Mukavannäköinen mummo - toivottavasti olisin itse tuommoinen sitten vähän vanhempana!
    Kivannäköinen blogi sinulla; näyttelyt, museot ja kesäteatteri kuuluvat meidänkin perheen kesään, ne ovat kesän suola! Mukavaa, että kerrot kokemastasi ja näkemästäsi.

    Eikä niistä kritiikkikommenteista tarvitse välittää. Jos joku ei tykkää, olkoon "kyläilemättä" sitten, sitä mieltä olen...

    Minäkin toivon ilman muuta pääseväni arvontaan mukaan, Villiviinin blogista itsekin linkin löysin :).

    VastaaPoista
  8. Olen aivan unohtanut käydä täällä toisessa blogissasi. Tykkään lukea juuri noista tapahtumista, kun itselläni ei ole mahdollisuutta päästä kovin kauas. On kiva lukea, mitä on löytynyt kirppateilta tai antiikkimessuilta. Huomaan itse, etten osaa katsoa "sillä silmällä" ja vasta kokona harmittelen, kun en etsinyt sitä tai tätä.
    Harmi, että blogimaailmaan on pesiytymässä näitä herjaajia ja virheiden etsijöitä. Toivottavasti pysyvät poissa ja tuo valvontamahdollisuus on siihen hyvä keino.
    Kaunista kesää!

    VastaaPoista
  9. Hellyttävä Hilda mummo<3 Onnea runsaasta kävijämäärästä, kyllä näissä blogeissasi on mukavaa käydä :D

    VastaaPoista
  10. VOi minua ei ainakaan ole koskaan häirinnyt "kirjoitusvirheet", kaikkeen ne ihmiset kommentoi?! Minä tykkään myös näyttelyistä, museoista, gallerioista, käsityötoreista, tapahtumista,vanhoista tavaroista, rakastan nukkeja, nalleja ja vanhoja vanhoilla käsityötekniikoilla tehtyjä käsitöitä mm. ihania vanhoja nukenvaatteita. Vaikka mieheni ei aina jaksa nukkejuttujani niin kauaa ihailla, antaa hän minun katsoa rauhassa ja vaikka odottelee sitten ulkona. Sitten tykkään vaikka hiljaisuudesta, lukemisesta ja ajatusten lennosta. Tykkään sinun blogeista ja kertomuksista ja näitä seuraan vastakin. Olet niin taitava nukentekijä, eilen siellä nukkemuseossa tulit mieleeni, että sinun pitäisi nähdä se museo. On vaan kovin kaukana teiltä. Se oli ihana paikkanakin, vanha talo, vanhat pienet huoneet, tunnelmallinen.

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...