sunnuntai 13. helmikuuta 2011

The Gorgeous Blogger - palkinto

Sain tämän Wanhan Ajan Unelman  Outimarikalta, kiitos.
The Gorgeous Blogger- palkinto on suunniteltu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon eteenpäin niille, jotka mielestään sen ansaitsee.

Milloin aloitit blogisi?
Aloitin bloggauksen kaksivuotta sitten. Ensin kädentaidolla ja sitten tein eri blogin muille harrastuksilleni.

Mistä kirjoitat blosissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Tämän blogini sisällön tarkoitus olisi harrastuksistani enempi tuolla taidenäyttelyissä, teatterissa, konserteissa ja mukavissa tapahtumissa. Kulkiessani eripuolella tätä kotomaata tapaan paljon mielenkiintoisia ihmisiä ja heistä haluaisin kertoa. Olen sielultani myös keräilijä ja siksi myös kerron millaisia löytöjä olen saanut käsiini. Ennen kaikkia haluan purkaa ajatuksiani, kun minulla ei juurikaan ole muuta keinoa puhua ja kertoa.

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin ?
En koe mitään erityisyyttä vain keinoa kommunikoida tämän koneen avulla.

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen ?
Suht' nuorenä jäätyäni tuon ukko-kullan kanssa eläkkeelle. Muutimme pois Helsingistä tänne maalle ja ympärillä vain juroja pohjalaisia. Kavereita ja mukavaa seuraa ei näistä saanut. Olen kait hiukkasen erilainen ja en ymmärrä tuosta maataloudesta mitään. Yksinäisyys ja se ,että kaikki ihanat kaverit jäi sinne Helsinkiin. Puuttui seura täältä ja tuo ukko-kulta innosti aloittamaan. Tämän myötä olen saanut paljon ihania uusia kavereita ja heitä arvostan.

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi ?
En tiedä, en osaa olla muunlainen. Kirjoitan kuten puhun ja siksi saan moitetta kirjoitusvirheistä ja tyylistä. Toivoisin lukijoita ja kommentteja saadakseni aikaan keskustelua.

Haluaisin jakaa tämän Hanelle Korttitaloon ja Maaritille Konnan koukussa .

3 kommenttia:

  1. Näitä on aina mukava lukea, voi paremmin muodostaa kuvaa bloggaajasta. Kirjoitusvirheistä ei kannata välittää, niitä tekee kaikki.

    VastaaPoista
  2. KIITOS, Sirkkis, mä en olekaan saanut mitään tällaista aikoihin ! Koitan vastailla parhaani mukaan !

    VastaaPoista
  3. Minäkin olen muuttanut aikuisena maalle, uusioperhe mieheni maatilalle. Vaikka täällä tunnetaan naapurit, kanssakäymistä ei juuri ole ja kaupunkiin on matkaa...

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...