torstai 23. joulukuuta 2010

Joulunrauhaa

Jouluna lähetän postikortteja paljon ja jonkin verran myös sähköisiäviestejä . FB sivuillani oleville ystävilleni myös menee joulunviestejä. Vaikka ne ovatkin ehkä tylsiä. Kun mielestäni olen kaikkien osoitetietoja aina kirjannut ylös silti joku muistuu mieleeni ja äkkiä postia jotenki.

Joku sanoi ,että minulla on ystäviä paljon , on kait. Vaan se lukumäärä ei ole tärkeä vaan muistaminen. Jokainen viesti on tervehdys ja kertoo, hei minä muistan sinua.

Luin vanhan Meksikolaisen legendan, jossa pieni tyttö oli matkalla joulukirkkoon, puhui Jumalalle. Minulla ei ole lahjaa Neitsyt Marialle. Ääni sisällä kehoitti häntä keräämään juolaheiniä ja antamaan ne neitsyelle lahjaksi. Kun tuo tyttönen ojensi heinänsä , puhkesi ne kukkaan verenpunaiseen. Tuossa pöydälläni kukkii noita  jouluntähtiä monen värisenä, muistuttamassa tuosta legendasta.

Lopuksi iso lämmin joulun toivotus teille    Sirkkikseltä


1 kommentti:

Kommentti julkaistaan tarkastamisen jälkeen. Kiitos käynnistä.

Nyt alkaa blogitauko .

Voi te kaikki ihanat blogi ystäväni ♥ Joudun nyt toistaisesti pitämään taukoa täältä. Olen sairastanut keuhkokuumeen ja se romahdut...